مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: 96 درصد روستاهای لنگرود از نعمت گاز برخوردار هستند.
کد خبر: ۲۸۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 29 August 2016
 مهندس «ظهیری» با اعلام خبر گازرسانی به 27 روستای شهرستان لنگرود اظهار کرد: با گازرسانی به این روستاها مجموع روستاهای بالای 20 خانوار برخوردار از گاز به 96 روستا رسیده است.

وی در مراسم گازرسانی در روستای شکرکش اطاقور لنگرود گفت: در دولت پیشین گازرسانی به 1200 روستا تصویب شد اما به‌علت اختصاص نیافتن اعتبار عملیات اجرایی آن انجام نشد.

ظهیری ادامه داد: در گیلان از بند «ق» تبصره دو قانون بودجه 93 بخوبی استفاده شد و با کمک همکاران و پیمانکاران توانمند پروژه‌ها با سرعت زیادی اجرا و به بهره‌برداری رسید و هم‌اکنون نیز پروژه‌ها با سرعت بالایی در حال اجراست.

وی یکی از عوامل مهم سرعت پروژه‌ها را وجود هماهنگی‌های بالا میان دستگاه‌های اجرایی با درایت استاندار محترم اعلام داشت.

«اسماعیلی» رئیس گاز لنگرود هم‌چنین در این مراسم خاطرنشان کرد: با افتتاح گازرسانی به این روستاها در لنگرود که برای اجرای آن‌ها 46 میلیارد ریال هزینه شده است و  درصد بهره‌مندی خانوارهای روستایی این شهرستان به 90 درصد رسیده است.

فرماندار شهرستان لنگرود از خدمات شرکت گاز در منطقه تشکر ویژه کرد و از مهندس ظهیری به‌علت استفاده از ظرفیت‌های قانونی جهت خدمت‌رسانی برای استان و شهرستان لنگرود تشکر و قدردانی کرد.

جوادپور خاطرنشان کرد: در زمان شاه از مردم می‌ترسیدند و خدماتی به مردم نمی‌دادند و همه پول‌ها را در کارخانجات خارجی سرمایه‌گذاری می‌کردند، اما پس از انقلاب شکوهمند اسلامی و به همت بنیانگذار کبیر انقلاب خدمات گسترده‌ای به مردم داده شده است.

وی یادآور شد: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به روستاها شده است که افتتاح 27 روستای لنگرود گوشه‌ای از این توجهات است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار