وزیر دادگستری:
‌وزیر دادگستری گفت: دولت تلاش می‌کند تا در سال‌های آینده آمار ایجاد اشتغال هرسال به یک میلیون نفر در سطح کشور برسد.
کد خبر: ۲۸۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 29 August 2016
حجت الاسلام پورمحمدی در بازدید از کشت و صنعت لرستان در جمع خبرنگاران، افزود: این مجتمع که نزدیک به 15 سال بلا استفاده مانده بود ولی به همت مسوولان و استاندار لرستان کاملا فضای پرنشاط، پرتلاش و موفقی را در آن شاهد هستیم.

وی اظهار کرد: تکنولوژی این گلخانه، جدید دنیا بوده و با سرمایه خارجی از دو حوزه انجام شده است. 10 هکتار فضای گلخانه‌ای کم‌تر از 7 ماه به بار می‌نشیند.

وزیر دادگستری تصریح کرد: هکتاری 6 هزار تن گوجه فرنگی باید در اینجا تولید شود که این عدد بزرگی است و این نشان می‌دهد که کار با تکنیک و دانش لازم آغاز شده است.

پورمحمدی اضافه کرد: این مجموعه به 50 هکتار گلخانه تمام اتوماتیک توسعه پیدا خواهد کرد و کل مجموعه 1300 هکتاری در حوزه‌های تولید گوشت گوساله و گوسفند و صنایع جنبی و ... دیدنی است.

این وزیر خاطرنشان کرد: در کشاورزی لرستان شاهد یک رشد و جهشی هستیم که باید شاهد همین آهنگ رشد در بخش‌های مختلف استان باشیم.

پورمحمدی افزود: 2500 کیلومتر رودخانه در لرستان وجود دارد و با میلیاردها مترمکعب آبی که در استان جاری بوده این خود یک ظرفیت الهی است.

او اظهار کرد: مجموعه پروژه‌ها نشان می‌دهد که فضای کار مثبت است. مدیریت استان و دولت پشتیبانی می‌کند و نشان‌دهنده عزم جدی برای به بهره‌برداری رساندن است.

وزیر دادگستری تصریح کرد: دولت مصمم است تا 7500 طرح نیمه‎تعطیل در سطح کشور را امسال به بهره‌برداری برساند.

پورمحمدی اضافه کرد: واحدهای صنعتی زیادی در هفته دولت افتتاح شده و دولت تلاش می‌کند تا در سال‌های آینده آمار ایجاد اشتغال هرسال به یک میلیون نفر در سطح کشور برسد.

وی گفت: در حال حاضر میزان تقاضای اشتغال در سطح کشور بیش از یک میلیون نفر است و برای غلبه بر بازار کار کشور باید شرایط ایجاد شغل در بخش‌های مختلف فراهم شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار