عبدالرضا هاشم زایی در گفت‎وگو با تابناک تهران:
تابناک تهران - عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به گسترش اخبار ابعاد تخلفات در شهرداری تهران تاکید کرد که به طور قطع کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس و همچنین مجمع نمایندگان تهران به طور ویژه به این تخلفات احتمالي به ویژه موضوع واگذاری احتمالی املاک به برخی مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر رسیدگی می کند.
کد خبر: ۲۸۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 29 August 2016
عبدالرضا هاشم زایی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر در گفت و گو با تابناک تهران، ضمن بیان این مطلب با اشاره به انتشار اخباری درباره واگذاری املاک به برخی مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر گفت: از جزییات این خبر اطلاع دقیق و مستندی ندارم چرا که هنوز سازمان بازرسی در حال بررسی تحلفات احتمالی در این زمینه است.

او افزود: منتظر اتمام بررسی های سازمان بازرسی و ارایه گزارش آن می مانیم تا نتیجه این بررسی ها نشان دهد که تخلفات احتمالی در شهرداری تهران در چه سطح و ابعادی است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ادامه داد: اما جدا از مسئله واگذاری های احتمالی املاک به اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری که البته در جای خود موضوع حائز اهمیتی است درباره نحوه اداره شهر تهران ابهامات دیگری نیز وجود دارد که ورود و رسیدگی به چگونگی مدیریت شهرداری را ضروری کرده است.

هاشم زایی تصریح کرد: صدور پروانه ساخت بدون حساب و کتاب، تراکم فروشی ها بی ضابطه، تخریب محیط زیست با قطع درختان کهن سال شهر تهران و همچنین برخی انتصاب‌ها در شهرداری تهران از جمله ابهاماتی است که در کنار واگذاری های احتمالی املاک به مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر، ضرورت ورود مجلس شورای اسلامی به بررسی تخلفات احتمالی شهرداری را افزایش داده است.

عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس افزود: در همین راستا در روزهای آینده هم در کمیسیون شوراها و  امور داخلی مجلس و هم در مجمع نمایندگان تهران این موضوع مطرح و چگونگی ورود مجلس به این مسئله بررسی خواهد شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر  در مجلس در خاتمه با رد اتهام سیاسی بودن پیگیری تخلفات در شهرداری تهران گفت: این موضوع نه سیاسی است و نباید سیاسی شود. بر همین اساس تا زمان ارایه گزارش دقیق سازمان بازرسی صبر می کنیم تا مشخص شود که تخلفات در چه سطح و ابعادی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار