رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با اشاره به اینکه ۱۰۰۰ کاروان سلامت از سال گذشته تاکنون جهت کمک به بیماران نیازمند به مناطق محروم اعزام شده است، گفت: تمهیدات داوطلبان لازم جهت خدمت‌رسانی به مردم در ایام محرم و اربعین پیش‌بینی شد.
کد خبر: ۲۸۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 28 August 2016
فرحناز رافع در حاشیه سومین آیین تجلیل از پزشکان داوطلب فعال هلال احمر اظهارداشت: امروز 120 پزشک فعال داوطلب در این مراسم شرکت کرده که 15 نفر آنها تقدیر شدند. این افراد همکاری مستمر در قالب کاروان سلامت و ویزیت رایگان داشته‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون یک هزار کاروان سلامت جهت کمک به بیماران نیازمند به مناطق مختلف کشور اعزام شده‌اند، گفت: 900 پروژه بهداشتی و درمانی طی این مدت اجرا شده است.
 
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از برنامه‌های این سازمان جهت ایام محرم و اربعین خبر داد و اعلام کرد: پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان داوطلب در محرم و اربعین در مسیرهای تردد زائران، در ایران و عراق مستقر شده و همکاری‌های لازم را با دوستان در سازمان حج و زیارت دارند.
 
وی در مورد سفرنامه سلامت و امید گفت: این سفرنامه با همت و مشارکت خیرین سلامت و پزشکان داوطلب راه افتاده که به زودی این سفرنامه در قزوین و پس از آن در قم، مرکزی و شهرکرد اجرا می‌شود همچنین در هر استان 3 شهرستان تحت پوشش قرار خواهد گرفت.
 
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با بیان اینکه 500 پزشک و پیراپزشک و همچنین فعال محیط زیست در سفرنامه سلامت و امید مشارکت دارند، گفت: تمامی خدماتی که در قالب این سفرنامه همچنین کاروان‌های سلامت به مردم ارائه می‌شود رایگان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار