عیسی شریفی در بازدید از فاز 2 باغ پرندگان لویزان گفت: خوشبختانه فاز 2 باغ پرندگان از لحاظ زمان بندی و مدیریت هزینه ها در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و تا پایان بهمن ماه به طور کامل به بهره برداری می رسد. دکتر عیسی شریفی در بازدید از فاز 2 باغ پرندگان لویزان گفت: خوشبختانه فاز 2 باغ پرندگان از لحاظ زمان بندی و مدیریت هزینه ها در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و تا پایان بهمن ماه به طور کامل به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۲۸۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 27 August 2016
دکتر عیسی شریفی قائم مقام شهردار تهران با اعلام این خبر و ضمن تقدیر از شهردار منطقه4 و دست اندکاران فاز 2 پروژه باغ پرندگان لویزان گفت: تفکر سیستمی در فاز 2 پروژه 6 هکتاری باغ پرندگان به خوبی اجرا شده است و تنها در مدت کمتر از 6 ماه چه از لحاظ زمان بندی و چه از لحاظ مدیریت هزینه ها اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر توسعه قابل توجه فضای سبز در باغ پرندگان لویزان گفت: در فاز 2 باغ پرندگان توسعه فضای سبز و کاشت گل های متنوع باید در اولویت قرار گیرد تا تا گردشگران از زیبایی این مکان تفریحی لذت ببرند.

شریفی اجرای 5 موضوع کلیدی در باغ پرندگان را ضروری دانست و تاکید کرد: تعیین شرکت بهره بردار، نوع پرنده ها، فضای سبز و گلکاری و آبشارها، رنگ آمیزی داخل این مجموعه و نورپردازی ها از مهمترین موضوعاتی است که باید در اولویت فاز 2 قرار گیرد.

قائم مقام شهردار تهران با اشاره به توانمندی های مهندسان ایرانی در اجرای پروژه های عمرانی گفت: در تمامی پروژه های عمرانی شهر تهران و کشور توانمندی های مهندسان ایرانی بر همگان اثبات شد در فاز 2 باغ پرندگان لویزان نیز جسارت و توانمندی این مهندسان بستر لازم را برای اقتصاد مقاومتی فراهم کرده است.

معاون امور مناطق شهرداری تهران  افزود: اقدامات فاز 2 باغ پرندگان در راستای اقتصاد مقاومتی و عدم وابستگی به مهندسان خارجی صورت گرفته و توفیقات خوبی نیز در این زمینه حاصل شده است.

شریفی با اشاره به کاهش زمانبندی پایان فاز 2 باغ پرندگان گفت: در زمان آغاز پروژه و مدت زمان تکمیل و بهره برداری از آن زمان 2 ساله تعیین شده بود که خوشبختانه به همت مدیریت شهری منطقه 4 و سایر دست اندرکاران این پروژه و حمایت های مطلوب مالی این مدت به کمتر از 11 ماه تقلیل یافت. 

وی افزود: باغ پرندگان لویزان همانند پل طبیعت دارای جاذبه های بسیار زیادی است و باید امکانات رفاهی به ویژه پارکینگ خودروها تامین شود.

دکتر شریفی اضافه کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته فاز 2 باغ پرندگان در فضایی به مساحت 6 هکتار تا پایان بهمن ماه سال جاری به پایان خواهد رسید و درب این مجموعه ان شاا... اوایل اسفند ماه به روی مردم گشوده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار