استاندار تهران:
استاندار تهران گفت: کمیت و کیفیت آب آشامیدنی تهران در شرایط کنونی هیچ مشکلی ندارد و هیچ گونه آب غیر بهداشتی نیز در شبکه آبرسانی این کلانشهر وجود ندارد.
کد خبر: ۲۸۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲ 24 August 2016
سیدحسین هاشمی در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس «تهران در آیینه تدبیر»  با اشاره به اینکه روان بودن فاضلاب در شهرستان های جنوب تهران در گذشته به عنوان یک معضل مطرح بود افزود: این مشکل اکنون برطرف شده و در همین راستا تا پایان دولت یازدهم، هر دوماه یکبار یک تصفیه خانه در مناطق مختلف استان تهران به بهره برداری می رسد.
وی از رفع کمبود آب شرب در مناطق شرق تهران خبرداد و اظهار کرد: در شرق پایتخت سالانه 50 میلیون متر مکعب کمبود آب شرب وجود داشت که با استفاده از مخزن سد ماملو و بهره برداری از تصفیه خانه هفتم تهران، این کمبود در شهرستان های پاکدشت، قیامدشت، قرچک و شهرری را رفع کردیم.
هاشمی به بهبود کیفیت هوای پایتخت اشاره کرد و افزود: 57 روز هوای ناسالم و مشکل ساز در پنج ماهه نخست سال قبل در تهران ثبت شد که با استفاده مردم از بنزین یورو چهار و خروج موتور سیکلت ها و تاکسی های فرسوده از سطح شهر، امسال در همین مدت تهرانی ها 40روز هوای پاک را تجربه کردند.

* ساخت بیمارستان در پنج شهرستان استان تهران
استاندار تهران به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه درمان استان اشاره کرد و گفت: در پی مصوبات سه سفر استانی رئیس جمهوری به استان، احداث بیمارستان در شهرستان های قرچک، بهارستان، شهریار، ملارد و قدس آغاز شد که بخشی ازاین پروژه ها تا پایان دولت یازدهم و تعدادی نیز تا پایان سال 96ربه بهره برداری می رسد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار