سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک واحد 100 متری اداری در منطقه اکباتان خبر داد و گفت: در این حادثه سه مرد میانسال بدلیل دود گرفتگی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
کد خبر: ۲۸۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 23 August 2016
سیدجلال ملکی روز سه شنبه افزود: حوالی ساعت 19 عصر دیروز حادثه آتش سوزی در یک ساختمان در خیابان ملت بالاتر اکباتان به سامانه 125 اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه و در یک واحد 100 متری آتش سوزی ایجاد شده است.

ملکی با بیان اینکه بیشتر واحدهای این ساختمان دارای کاربری اداری و به انبار لوازم یدکی تبدیل شده بود خاطرنشان کرد: آتش نشانان با تجهیزات لازم وارد عملیات شده و در همان لحظات اولیه سه مرد که در محل حادثه حضور داشتند را به قسمت پشت بام هدایت کردند.

وی با بیان اینکه آتش به سرعت در حال سرایت به واحدهای اطراف بود گفت: با تلاش آتش نشانان آتش در همان محل آتش سوزی مهار و از سرایت به واحدهای دیگر جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، علت این آتش سوزی را در دست بررسی اعلام کرد و گفت: در این حادثه سه مرد دچار دود گرفتگی شدند که توسط تکنیسین های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار