رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از معضلات محلات مشیریه در منطقه ۱۵ و وجود معتادین و سگ‌ها در دو پارک باغ‌اناری و بوستان مسافر خبرداد.
کد خبر: ۲۷۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 16 August 2016
اقبال شاکری در تذکرات پیش از دستور دویست و هشتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهارداشت: بازدیدی از منطقه 15 محله مشیریه داشته‌ام. در این منطقه بوستان‌های خوبی وجود دارد و بوستانی نیز به نام «باغ اناری» و بوستان «مسافر» جنب جاده امام رضا (ع) که جزء فضاهای فراغت در این محله است وجود دارد.

وی ادامه داد: در این 2 پارک فاجعه‌ای در حال وقوع است و باید قبل از اینکه این منطقه نیز به هرندی دوم و سوم تبدیل شود اقدامات لازم از سوی ناجا، شهرداری و بهزیستی انجام شود.

شاکری بیان داشت: باغ‌اناری که در دامنه تپه‌های کوه بی‌بی‌شهربانو وجود دارد مملو از معتادینی است که در این پارک مستقر شده‌اند و سگ‌ها آسایش و امنیت مردم را در این منطقه تهدید می‌کنند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: این سگ‌ها خطر عظیمی را برای سلامت شهروندان ایجاد می‌کند. پارک باغ‌اناری باید هرچه سریعتر تکمیل و ساماندهی شود و در این راستا دستگاه‌های ذیربط هرچه سریعتر باید اقدام کنند.

اقبال شاکری گفت: تذکر می‌دهیم که هرچه سریعتر این دو پارک (باغ اناری و مسافر) ساماندهی شوند و نسبت به جمع‌آوری سگ‌های کور و معتادین در این محله اقدام شود.

وجود گرمخانه نیز در این منطقه علیرغم اینکه اقدام خوبی بوده است آسیب‌ها را نیز افزایش داده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار