نشست اعضای شورای اسلامی شهر پرند با موضوع طرح استیضاح شهردار به ابقای “علی یحیی پور” در سمت خود انجامید.
کد خبر: ۲۷۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 15 August 2016
جلسه استیضاح شهردار پرند درساختمان شورای اسلامی این شهر برگزار و طی آن، اعضای شورا با چهار رای موافق در مقابل سه رای مخالف، به ابقا علی یحیی پور در سمت شهردار پرند رای دادند.

یک عضو شورای شهر پرند پس از جلسه استیضاح گفت: جلسه استیضاح شهردار در صحن علنی شورا برگزار شد و اعضا با دادن چهار رای موافق و سه رای مخالف، زمینه ابقای علی یحیی پور را فراهم کردند.

زهرا داستانگو افزود: بر اساس ماده ۷۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور پس از ایراد قانونی تعدادی از اعضای شورا بر نحوه عملکرد شهردار ، تذکر به علی یحیی پور داده شد و ۱۱ سوال از وی مطرح شد.

وی اضافه کرد: پاسخ های شهردار ، اعضای پرسشگر شورا را قانع نکرد و سپس بر اساس درخواست حداکثر اعضای شورای اسلامی، جلسه شورا با شهردار به منظور پاسخگویی به سوالات مطرح شده برگزار شد.

داستانگو  گفت: در جلسه رسمی استیضاح نیز به سبب نرسیدن رای اعضای مخالف ابقا به میزان دو سوم، شهردار پرند در سمت خود ابقا شد.

شهردار پرند نیز پس از برگزاری این نشست گفت: طرح سوال و استیضاح از وظایف شورای شهر است و از این بابت خوشحالم که شورای شهر دغدغه توسعه شهر را دارند.

علی یحیی پور افزود: با این ابقا مسوولیتم بیشتر شده و مدیریت شهری نیازمند همکاری و تعامل بیش از پیش با اعضای شورای اسلامی است.

علی یحیی پور از اسفند ۹۳ تاکنون به عنوان سومین شهردار پرند سکان مدیریت شهری پرند را  بر عهده دارد.

نکته قابل تامل در برگزاری جلسات شورای شهر هنوز به قوت خود باقی است و جلسات علنی شورای شهر و جلسه پر اهمیتی چون استیضاح شهردار بدون حضور رسانه‌ها برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
خوابگاه پرند مگر شهر است؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار