یکی از فرزندان شهدای منا گفت: در میانه درد فراغ پدر، تنها این سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی است که مایه دلگرمی خانواده های شهدای فاجعه منا است.
کد خبر: ۲۷۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 10 August 2016
طاهره نجفی فرزند جانباز 25درصد شهید فرهاد نجفی ( از چهارمحال بختیاری، شهرکرد) یکی از 461 شهید فاجعه غم انگیز منا در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: شهید با شهید چه فرقی دارد که برخی از دستگاههای با خانواده معظم شهدا با نگاه تبعیض آمیز برخورد می کنند و می گویند شما با خانواده شهدای دفاع مقدس تفاوت دارید.

وی با قدردانی از مسئولان سازمان حج و زیارت به منظور رسیدگی و توجه جدی به خانواده معظم شهدای منا، اظهار داشت: برخی دستگاهها حتی با ارایه بخشنامه عنوان می کنند که طبق این دستورالعمل فقط موظف به ارایه خدمات فرهنگی به خانواده معظم شهدای منا هستند نه چیز بیشتری.

این فرزند شهید با قدردانی از حمایت های همه جانبه مقام عظمای ولایت از خانواده های معظم شهدای منا افزود: سخنان و حمایت های حضرت آقا مایه دلگرمی و سربلندی خانواده های شهدا است.

وی با بیان اینکه شهدای ما زنده هستند و ما به آنان افتخار می کنیم، افزود: از رئیس جمهوری می خواهم به فکر بچه ها و خانواده های ما باشند و هم دردی بیشتری با ما کنند زیرا آسیب های جدی و جبران ناپذیری به ما وارد شده است.

وی همچنین از رئیس جمهوری خواست تا از دستگاههای زیر مجموعه بخواهد که طی این ده ماه گذشته تاکنون برای احقاق حق خانواده های شهدای منا
چه کاری انجام داده و آن را اطلاع رسانی کنند.

وی با بیان اینکه برخی از شهدای منا نان آوران خانواده های خویش بودند، گفت: از آقای روحانی می خواهم در خصوص مسایل اقتصادی توجه بیشتری به برخی از این خانواده ها از خود نشان دهند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرکرد نیز در واکنش به سخنان این فرزند شهید گفت: فرزندان و همسران خانواده معظم شهدای منا طبق بخشنامه داخلی این بنیاد پس از دریافت کارتی بعنوان خانواده شهدای منا از خدماتی همچون سهمیه دانشگاه، مدارس شاهد و معافیت سربازی و مراکز مشاوره ای و مددکاری بنیاد شهید در سراسر کشور بهره مند هستند.

فریبرز نجفی با بیان اینکه در اتاقم به روی تمامی خانواده های معظم شهدا برای پاسخگویی باز است، افزود: فرزندان و همسران شهدای منا نیز همانند دیگر خانواده های تحت حمایت بنیاد شهید بوده و حق استفاده از خدمات درمانی این نهاد را دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار