فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، نیروی انتظامی را در خط مقدم حفظ، توسعه و ارتقای امنیت در جامعه دانست و گفت: ریشه اکثر ناامنی‌ها که به عنوان جرائم جنایی رسیدگی می‌شود، در مسائل بداخلاقی و بی‌اخلاقی است.
کد خبر: ۲۷۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 01 August 2016

عبدالرضا ناظری ظهر امروز در آیین معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان دماوند اظهار کرد: امنیت که شاهد هستیم و مورد رضایت مردم و مسؤولان شهرستان دماوند قرار گرفته، متأثر از امنیتی بوده که امروز در کشور حکمفرماست.

وی افزود: در زمانی که در کشورهایی مدعی امنیت و به خیال خود حصار آهنین دارند، ناامنی‌هایی شاهد هستیم، امروز ایران اسلامی در کمال امنیت و آرامش مردم شهیدپرور این کشور مشغول گذراندن زندگی خود هستند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: امنیتی که امروز شاهد هستیم و باید وارث و امانت‌دار آن باشیم، مرهون رهبری‌های فرمانده معظم کل قوا، ایثارگری و رشادت‌های شهدای انقلاب اسلامی و امروز شهدای مدافع حرم و همچنین هم‌دلی و همراهی مردم است.

ناظری با بیان اینکه در بعضی از کشورهای ناامن خواب از چشم مردم آنها رفته است، گفت: این کشورها عناصر مهم را در به وجود آوردن امنیت و آرامش جامعه خود را ندارند.

وی تصریح کرد: امروز با عنایت خداوند متعال، همراهی مردم، تلاش نیروهای فداکار و سبزپوشان انتظامی، دستگاه‌های امنیتی و قضایی امنیتی در کشور وجود دارد که بسیار از کشورهای پیشرفته آرزوی لحظه‌ای آرامش را دارند؛ البته ما هم برای امنیت هزینه‌های زیادی پرداخت و شهدایی را تقدیم کرده‌ایم تا اینگونه آرامش و آسایش به دست بیاوریم.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به اینکه مسؤولیت ما امروز در چنین جایگاهی بسیار مهم است، بیان کرد: کسب قهرمانی مشکل بوده، اما مشکل‌تر حفظ آن است؛ حفظ امنیت در کشور ما بسیار مهم است.

ناظری، نیروی انتظامی را در خط مقدم حفظ، توسعه و ارتقای امنیت و آرامش در جامعه دانست و افزود: ناجا به دنبال برقراری امنیتی جامع و مردم محور است.

وی گفت: ناامنی برخی کشورها بر اساس اقدامات و ایجاد نوع امنیت کسانی است که به دنبال ایجاد امنیت هستند که با اقدامات خشونت، اسلحه و خون‌ریزی ناامنی را برای مردم خود به وجود می‌آورند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: فرماندهی معظم کل قوا در جمع فرماندهان نیروی انتظامی فرمودند که اقتدار باید توأم با عدالت و رحمت و مهربانی باشد؛ امروز نیروی انتظامی افتخار می‌کند که به دنبال چنین امنیتی است.

ناظری در ادامه با اشاره به شهرستان‌ دماوند به عنوان قطب گردشگری بیان کرد: امروز خدمت‌گزاری در مناطق گردشگری و خوش آب و هوا برای توسعه مسؤولیت‌ها بسیار سنگین است.

وی با بیان اینکه تأمین امنیت گردشگران و اخلاقی آنها بسیار مهم است، اضافه کرد: امروز ریشه اکثر ناامنی‌ها که به عنوان جرائم جنایی رسیدگی می‌شود، در مسائل بداخلاقی و بی‌اخلاقی است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: آغاز بسیاری از بداخلاقی‌ها ممکن است که در مراکز گردشگری و تفریحی باشد و این نقش مسؤولان را بسیار حساس‌تر می‌کند.

ناظری با اشاره به انهدام پارتی هفته گذشته در آبسرد و وقوع قتلی در رودهن افزود: وقتی اینگونه جنایت‌ها ریشه‌یابی می‌شود، متوجه می‌شویم که سرمنشأ آن از بی‌اخلاقی‌ است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار