قائم مقام دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: هر دانشجو وارد دانشگاه فرهنگيان می‌شود شغل تضمین شده دارد و حضور دانشگاه فرهنگیان در هر منطقه به معنای ايجاد اشتغال است چون هر ورودی به آموزش و پرورش باید از مسیر این دانشگاه باشد.
کد خبر: ۲۶۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 28 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، تاجیک اسماعیلی در نشست کمیته استانی هیئت امنا دانشگاه فرهنگیان هرمزگان با بيان اينكه حاكميتي بودن بحث آموزش در كشور ایجاب می کند به دانشگاه فرهنگیان نگاه ویژه ای شود، عنوان کرد: براساس تحلیل هاي ما دانشگاه فرهنگيان استان هرمزگان می تواند قطب آموزشي اين دانشگاه در جنوب کشور باشد که نمونه اين دانشگاه ها را در شمال کشور در بابلسر و در شرق كشور در خراسان رضوي داريم و برای ايامي از سال این منطقه از جنوب کشور می‌تواند مورد تاکید باشد.
 
وي افزود: در زمينه تدوین رویه ها و برنامه ريزي هاي علمی، فرهنگی و آموزشی و بازنگری موارد درسی کارهای نتیجه بخشی را در دانشگاه فرهنگيان انجام داده‌ایم.
 
قائم مقام دانشگاه فرهنگیان کشور تصریح کرد: بخش دیگری از کار دانشگاه فرهنگيان نیز برون بخشی است که به انسجام و هویت دانشگاه در استان و منطقه کمک می کند و انتظار می‌رود در این جهت در استان هرمزگان قدم های خوبی برداریم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار