شهردار منطقه 9 از تجهیز بوستان های سطح منطقه برای رفاه حال معلولان خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی ها طی 2 ماه آینده همه تمهیدات لازم با توجه به ضوابط ، استانداردها و دستورالعمل های ابلاغی انجام می شود.
کد خبر: ۲۶۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 20 July 2016
حمید محسنی در این خصوص اظهار داشت: فراهم کردن امکانات رفاهی و تردد برای شهروندانی که معلولیت دارند این روزها بیشتر از گذشته مورد توجه مدیران شهری است و این شهرداری نیز مناسب سازی بوستان ها و معابر را برای سهولت تردد این قشر از جامعه در دستور کار دارد.

وی افزود: برای رفاه حال معلولان در سطح منطقه ، مناسب سازی محل های ورود و خروج بوستان ها با پیشرفت فیزیکی مناسبی در دست اقدام است.

شهردار منطقه 9 ادامه داد: جمع آوری و رفع ، حذف زوائد فیزیکی معابر داخلی بوستان ها نیز برای تسهیل عبور و مرور معلولان بصورت مستمر انجام می شود.

وی با اشاره به مناسب سازی های صورت گرفته در دو بوستان المهدی (عج) و بوستان آزادی گفت: این دو بوستان در نقاط پرتردد منطقه قرار گرفته اند و در حال حاضر 15 مورد مناسب سازی پیاده روها و رفع موانع دسترسی ضمن ایجاد پل فلزی در این بوستان ها انجام شده است.

محسنی اذعان داشت: 90 درصد آبخوری های سطح محدوده و بعضی از سرویس های بهداشتی برای استفاده معلولان و حتی سالمندان مناسب سازی شده است.

به گفته شهردار منطقه 9 ، علاوه بر اقدامات صورت گرفته ، هرس و کوتاهی شاخه های مزاحم در پیاده روها جهت سهولت تردد نابینایان نیز بصورت مستمر اجرایی می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار