مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ورامین می گوید که اجرای طرح ترافیک از محدود پل بعثت تهران تا میدان شوش، تاکسی داران ورامین را با مشکل مواجه کرده و نیمی از ظرفیت این ناوگان بلااستفاده شده است.
کد خبر: ۲۶۲۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 19 July 2016
محمد مهمان نواز اظهارکرد: ناوگان تاکسیرانی شهرستان ورامین از یک هزار و 800 دستگاه خودرو تشکیل شده که این خوردوها در دو حوزه درون شهری و برون شهری، خدمات خود را به مسافران ارائه می دهد.

وی افزود: یکی از مهمترین خطوط تاکسیرانی شهرستان، خط ورامین به میدان شوش تهران است که متأسفانه اعمال طرح ترافیک زوج و فرد از پل بعثت باعث شده تا نیمی از ظرفیت این ناوگان بلااستفاده باقی مانده و عملا تاکسی داران فقط 15 روز از ماه بتوانند نسبت به جابجایی مسافر در این مسیر اقدام کنند.

وی تصریح کرد: مشکل دیگر این است که در محدوده میدان شوش نیز سازمان تاکسیرانی تهران، از توقف تاکسی های ورامین جهت سوار کردن مسافر جلوگیری کرده و مأموران پلیس راهور نیز آنان را جریمه می کند و این امر باعث سرگردانی مسافران و سوء استفاده خودروهای بدون مجوز حمل مسافر می شود.

مهمان نواز گفت: سازمان تاکسیرانی تهران در نظر دارد که ایستگاه تاکسی ورامین را از میدان شوش به شهرری منتقل کند تا مسافران ورامین از آنجا و با استفاده از تاکسی های تهران به میدان شوش منتقل شوند که این امر بار مالی بسیاری را به مسافران ورامین تحمیل می کند.

وی تصریح کرد: با این اقدام فرد باید برای عزیمت به شهرری 4 هزار و 500 تومان و از آنجا 2 هزار تومان هم برای رسیدن به میدان شوش هزینه کند که این مبلغ، در سبد زندگی مردمی که روزانه باید به تهران عزیمت کند بسیار زیاد است.

وی بیان داشت:هدف تمامی فعالان در حوزه خدمت حمل و نقل ، خدمت رسانی به مردم است و یقینا تعامل مناسب سازمان تاکسیرانی و شهرداری تهران با مجموعه تاکسیرانی ورامین می تواند مشکلات تاکسیرانی و مردم ورامین را برطرف کند.

ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید محمد باقر رفیعیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
سلام.شکم سیر از گشنه خبر ندارد.۱۶ ماه رانندگان مسیر ورامین به شوش در انتظار شکستن قانونی که نابجا اجرا می‌شد هستند اما شکم سیران از این قشر حمایت نکردند فقط حرف زدن و عمل نکردن.وعده دادن ..‌‌......‌
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار