شهردار ورامین:
شهردار ورامین با اشاره به فرسوده بودن تعداد قابل توجهی از اتوبوس های شهری گفت:ناوگان اتوبوسرانی ورامین نیازمند نوسازی است.
کد خبر: ۲۶۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 19 July 2016
علی حیدریان با اشاره به این نکته که باید ازهمه ظرفیت های موجود برای گسترش حمل و نقل عمومی استفاده کرد، اظهار داشت: حمل و نقل عمومی یکی از دغدغه های جدی برنامه ریزان و مدیران شهری محسوب می شود.

شهردار ورامین افزود: با توجه به افزایش حجم تردد وسائل نقلیه در شهر ورامین، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و فرهنگ سازی برای استفاده هر چه بیشتر شهروندان از حمل و نقل عمومی یک امر ضروری محسوب می شود.

وی با اشاره به اهمیت سرویس دهی مطلوب وسائل نقلیه عمومی به شهروندان ادامه داد: امروز تعداد قابل توجهی از اتوبوس ها و مینی بوس های فعال در شهر ورامین، فرسوده بوده و نیازمند نوسازی هستند.

شهردار ورامین اضافه کرد: مدیریت شهری ورامین، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی را یکی از اولویت های خود می داند و برای نوسازی این ناوگان از ظرفیت های موجود استفاده می کند.

وی بیان داشت: با توجه به مشکلات و محدودیت های مالی که شهرداری با آن روبرو است، برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در ورامین عزم و همکاری دستگاه ها و نهادهای مسئول را می طلبد و در سایه همیاری و همدلی، می توان شاهد توسعه حمل و نقل عمومی در ورامین بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار