مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری یک زن و دو مرد سارق اعلام کرد: این زن خدمتکار به همراه دو نفر دیگر با انگیزه تامین هزینه های شروع زندگی مشترک اقدام به سرقت از منزل صاحب کار خود کرد.
کد خبر: ۲۵۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 26 June 2016
در پنجم اردیبهشت ماه سالجاری فردی با مراجعه به کلانتری 133 شهرزیبا اعلام کرد که خدمتکار منزلش بهمراه دو مرد جوان قسمتی از اموالش به ارزش 200 میلیون ریال را سرقت کردند.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت بعنف منزل و به دستور شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 

*اظهارات مالباخته 
مالباخته گفت: از دو سال پیش زن جوانی بنام نگار به عنوان خدمتکار در منزلم مشغول بکار شد و در این مدت هیچ مشکلی پیش نیامد و همین موضوع باعث اعتماد کامل بنده و اعضای خانواده به وی شده بود.
وی افزود: در اتاقم مشغول کار بودم که نگار یک لیوان آبمیوه آورد و به محض نوشیدن آن، دچار سردردِ شدید و سرگیجه شدم؛ همزمان دو مرد وارد خانه شده و دست و پای مرا بستند و اموالی از قبیل وجوه نقد، اوراق بهادار و وجه نقد را به ارزش تقریبی 200 میلیون ریال سرقت کرده و متواری شدند.

*دستگیری متهمان 
براساس این گزارش محل سکونت «نگار. ق» (25 ساله ) در منطقه خزانه شناسایی و مشخص شد که وی از آنجا متواری شده که در ادامه ی تحقیقات مشخص شد نگار از چندی پیش با فردی بنام «علی . گ» آشنا و بنا بر اطلاعات بدست آمده قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. 
با شناسایی علی ( 32 ساله ) مشخص شد که وی شخصا در سرقت حضور داشته که بلافاصله محل کار این متهم در رستورانی در محدوده بزرگراه شهید حقانی به عنوان پیک موتوری شناسایی و در بیست و یکم اردیبهشت دستگیر و در بازرسی از محل سکونتش تمامی اموال سرقت شده از منزل مالباخته کشف و توقیف شد. 
با اعتراف علی به مشارکت یکی از دوستانش بنام «احسان . ب» ( 36 ساله ) در انجام سرقت ، وی نیز در محدوده میدان امام حسین (ع) دستگیر و صراحتا به مشارکت در سرقت اعتراف کرد؛ سرانجام نگار . ق نیز به عنوان طراح اصلی سرقت نیز در بیست و هفتم اردیبهشت دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل شد. 

*اعترافات نگار
نگار گفت: از دو سال پیش بعنوان خدمتکار در منزل شاکی مشغول بکار شده و در این مدت اطلاعات دقیق و کاملی در خصوص درآمد، محل نگهداری طلا و جواهرات و وجوهات نقدِ داخل خانه وی پیدا کردم.
وی افزود: چندی پیش برای صرف غذا به رستورانی در محدوده بزرگراه حقانی رفتم و آنجا با علی آشنا شده و پس از مدتی تصمیم به ازدواج گرفتیم و پیشنهاد سرقت از خانه شاکی را برای تامین هزینه های ازدواج و زندگی مطرح کردم؛ تصور می کردیم پول زیادی از سرقت بدست می آید اما مشخص شد که تنها چند میلیون تومان بیشتر در خانه وجه نقد وجود ندارد که با سرقت آن از محل متواری شدیم. 
سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، درباره این خبر گفت: با توجه به کشف کلیه اموال سرقت شده و اعتراف صریح متهمان با دستور مرجع قضایی هر سه نفر آنها با قرار صادره روانه زندان شدند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار