شهردار صفادشت:
تابناک تهران - شهردار صفادشت اعتقاد دارد که شهرداری باید قبل از آغاز به کار پروژه های جدید، پروژه های قبلی را تمام کند و شهرداری صفادشت هم همین برنامه را دارد.
کد خبر: ۲۴۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 26 June 2016

محمد علی کریمی شهردار صفادشت هم مانند بسیاری از شهرداران فعلی مشکلات مالی را عامل کاهش سرعت اتمام پروژه های شهری می داند و می گوید: «مشکلات اقتصادی پیش آمده در چند سال گذشته به نوبه خود در سرعت فعالیت‌های عملیاتی و اجرایی شهرداری تأثیر گذاشت اما با کار کارشناسی و استفاده از ظرفیت‌ها این مشکلات را تا حد امکان کاهش دادیم.» 

او ادامه می دهد: « با توجه به رکود حاکم بر اقتصاد کشور در بحث ساخت و ساز نیز با رکود مواجه هستیم. شهرداری‌ها در واقع نهادهای عمومی هستند که به دلیل عدم وجود درآمد پایدار بخش عمده بودجه خود را از طریق اخذ عوارض ساخت و ساز کسب می‌کنند. با توجه به مباحث مطرح شده، با کاهش ساخت و ساز، صدور پروانه ساخت نیز کاهش می‌یابد که کاهش درآمد شهرداری را به دنبال دارد. کم شدن درآمد شهرداری صفادشت باعث ایجاد بار اضافی بر دوش شهرداری صفادشت شده است اما تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا این مشکلات را پشت سر بگذاریم.»

کریمی درباره اصلی ترین اقدامات در حال اجرای شهردای صفا دشت می گوید: «یکی از مواردی که برای ما بسیار حائز اهمیت بود و به انجام آن مبادرت ورزیدیم بحث پایان دادن پروژه‌های نیمه ‌تمام قبل از آغاز پروژه‌های جدید بود. دیگر مبحثی که به صورت ویژه در بودجه‌بندی سال جاری به آن توجه شده است بحث افزایش بودجه برای کارهای فرهنگی در این شهر است.»

شهردار صفادشت درباره بودجه این شهر می گوید: «در سال گذشته مبلغ بودجه 420 میلیارد ریال پیش‌بینی شد که در پایان به 450 میلیارد ریال افزایش پیدا کرد. در سال جاری نیز بودجه شهرداری صفادشت 350 میلیارد ریال بسته شده است که امیدواریم بتوانیم این امر را محقق کرده و حتی شاهد افزایش درآمد باشیم.»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار