رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 تهران از راه اندازی شب بازارهای سنتی و صنایع دستی در راسته خیابان 15 خرداد خبر داد.
کد خبر: ۲۴۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 20 June 2016
شهاب حسن زاده با اشاره به راه اندازی شب بازار مواد غذایی از ابتدای ماه مبارک رمضان در راسته خیابان پانزده خرداد از ساعت 11 شب تا 3 بامداد گفت : یکی دیگر از برنامه های شهرداری منطقه 12 راه اندازی شب بازارهای تخصصی و سنتی در این خیابان است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است 3 شب بازار دیگر در زمینه صنایع دستی ، آنتیک و تابلوهای نقاشی در خیابان های منتهی به پانزده خرداد راه اندازی شود.

به گفته حسن زاده؛ این شب بازار روزهای شنبه و یک شنبه در راسته خیابان 15 خرداد از پامنار تا چهارراه سیروس ، روزهای دوشنبه و سه شنبه در راسته باب همایون از میدان امام (ره)  تا قورخانه و روزهای چهار شنبه و پنج شنبه این شب بازار سنتی در محوطه میدان مشق برگزار می شود. 

وی با اشاره به حضور گردشگران داخلی و خارجی در محدوده تهران قدیم بیان کرد: پیش بینی می کنیم با توجه به سنتی بودن شب بازارها با استقبال خوبی از سوی شهروندان تهرانی و گردشگران خارجی روبه رو شویم. 

رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 با بیان اینکه در تمام روزهای ایام هفته شب بازارهای سنتی به صورت گردشی در نقاط پر تردد محدوده «طهران قدیم» برگزار می شود ، یادآور شد: تجربه راه اندازی شب بازار پیاده راه 17 شهریور نشان داد که شهروندان از راه اندازی این بازارهای تخصصی استقبال می کنند. 

وی تاکید کرد: در حال حاضر شب بازار پیاده راه 17 شهریور روزهای چهار شنبه ، پنج شنبه و جمعه در این پیاده راه برگزار می شود که با توجه به استقبال شهروندان در نظر داریم تا بعد از ماه مبارک رمضان شب بازار پیاده راه 17 شهریور را در شب های سه شنبه ، چهار شنبه و پنج شنبه برگزار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار