کد خبر: ۲۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ 18 April 2015
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 گفت: همزمان با هفته سلامت دهکده سلامت از اول اردیبهشت در بوستان پامچال برپا می شود.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری با اعلام مطلب فوق افزود: دهکده بزرگ سلامت در طول هفته سلامت به منظور ارائه خدمات آموزشی سلامت محور در قالب 15 غرفه به بازدید کننده گان خدمات ارایه خواهند داد.

وی این غرفه ها را شامل ورزش و سلامت، طب سنتی- اسلامی، از مزرعه تا سفره، مشاوره و روانشناسی، رادیو سلامت، آسمان آبی زمین پاک، سلامت در قرآن،کودک و سلامت، پلیس و سلامت، مشاوره تغذیه و تست BMI، کلینیک گل و گیاه، کانون های محلی سلامت محور، دوام و ایمنی، معرفی ظرفیت های سلامت منطقه و ... برشمرد.

وی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در بوستان آزادگان خاطر نشان کرد: در این راستا منطقه میزبان مناطق پهنه شرق (مناطق 14 – 15- 13-4-8) در بوستان آزادگان خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی یادآور شد: برگزاری جشنواره بزرگ سفره سلامت و تغذیه با حضور اعضای کانون های محلی، اجرای برنامه آدینه سلامت در نواحی میزبان نماز جمعه (قیامدشت و خاورشهر) و استقرار پایگاه سلامت در این محل ها، اجرای نمایشهای میدانی با موضوع سلامت در محل دهکده سلامت و معابر پر تردد و مدارس منتخب، اجرای مسابقه 4گزینه ای ' یک عمر سلامت با تغذیه سالم' ویژه پرسنل و خانواده های آنان و نواختن زنگ سلامت در مدارس با حضور شهردار منطقه و نواحی از جمله برنامه های اجرایی این هفته است.

به گفته حیدری، دیدار با بیماریهای خاص و مهدیه و عیادت از بیماران بستری و همچنین تقدیر از کادر درمانی بیمارستانها و مراکز درمانی، برگزاری همایش منطقه ای و تقدیر از فعالان حوزه سلامت نیز با حضور مسئولان منطقه ای از دیگر برنامه های هفته سلامت خواهد بود.

براساس این گزارش، ارائه خدمات رایگان در مرکز فرآموز و باشگاه چاقی، ارسال پیامک در حجم انبوه با متون سلامت محور تحت عنوان سفیران سلامت، تولید و توزیع محصولات آموزشی در قالب بروشور و لوح فشرده از اقداماتی است که طی هفته انجام می شود.





منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار