اصغر جهانگیر در جمع خبرنگاران در خصوص انتقال برخی زندان ها به خارج از شهر اظهار کرد: بر اساس مصوبه سال 90، مقرر بود هشت زندان به خارج از شهر منتقل شوند که در این زمینه 55 میلیارد تومان از محل فروش هلدینگ خلیج فارس در بورس پیش‌بینی شده بود، اما هیچ ریالی اختصاص نیافت.
کد خبر: ۲۴۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 08 June 2016
رییس سازمان زندان ها از برگزاری جلسه مشترک با شهرداری تهران برای تبدیل اوین به پارک در هفته آینده خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این هشت زندان فرسوده بوده که شامل زندان‌های در شهر شیراز، یزد و تبریز می‌شود، گفت: در خصوص برخی پروژه های دیگر باید بگویم 35 پروژه در خصوص احداث و تکمیل ندامتگاه ها در دست انجام بود که خوشبختانه سال گذشته 25 ندامتگاه احداث شد و حدود 10 ندامتگاه دیگر مانند ندامنتگاه خدابنده در زنجان و فاز دوم زندان تهران بزرگ با 2400 نفر ظرفیت صورت گرفت که امیدواریم با تعیین تکلیف اعتبارات فازهای بعدی راه اندازی شود.

رییس سازمان زندان‌ها با اشاره به اینکه در سال گذشته زندان اسفراین افتتاح شد، افزود: بخش کاردرمانی زندان بوشهر نیز افتتاح شد که امیدواریم بخش‌های دیگری در سال‌های جاری با پیگیری ها افتتاح شود هم‌چنین امیدواریم تا پایان سال بازداشتگاه ایلام و قم راه اندازی شوند.

جهانگیر در خصوص تبدیل زندان اوین به پارک اوین گفت: ما کارشناسان خود را در این زمینه معرفی کرده ایم و شهرداری نیز کارشناسان را معرفی کرده است.

وی ادامه داد:  در هفته دیگر جلسه مشترکی با شهردار تهران در زمینه اقدامات اولیه در خصوص تبدیل زندان اوین به پارک خواهیم داشت.

وی در خصوص پابند و دستبند الکترونیکی نیز افزود: این امر ایراداتی داشت که بر اساس نمونه هایی که آزمایش کردیم امیدواریم مشکلات برطرف شود، اکنون نمونه های جدید در حال اجرا است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار