رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با انتقاد از عدم برخورد پلیس راهور با فروشندگان طرح ترافیک در مبادی ورود به منطقه طرح ترافیک تهران گفت: ادامه این روند علاوه بر اینکه یک اقدام غیرقانونی است، اهانت به شهروندانی است که با عدم ورود به محدوده طرح ترافیک متحمل زحمت می شوند.
کد خبر: ۲۳۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 25 May 2016
اقبال شاکری با اشاره به اینکه این فروش در دو نقطه به وضوح به چشم می خورد یکی در میدان گل ها، در کنار کیوسک پلیس راهور و دیگری نیز در خیابان آزادی در نزدیکی ساختمان فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، تصریح کرد: این اقدام غیرقانونی در ذهن شهروندان این را متبادر می کند که شهرداری طرح ترافیک را به صورت آزاد می فروشد، در حالیکه این موضوع صحت ندارد.

وی با انتقاد از اینکه نصب این تابلوهای فروش طرح ترافیک اقدامات مدیریت شهری را زیر سوال می برد، افزود: برخلاف تصور عام این اقدام از سوی مدیریت شهری انجام نمی شود و ربطی به معاونت حمل و نقل شهرداری تهران ندارد، اما وجود این کیوسک ها و ادامه این روند اقدامات مدیریتی را زیر سوال می برد.

شاکری با اشاره به اینکه از یک طرف در ارائه طرح ترافیک به شهروندان اعمال محدودیت می شود، اما از طرف دیگر این تابلوها طوری تصویرسازی در شهر می کنند گویا طرح های ترافیک به صورت جداگانه و چند برابر قیمت فروخته می شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پلیس راهور با این مساله برخورد نمی کند، لازم است که معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران هر چه زودتر راسا وارد قضیه شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران برخورد با دستفروشان طرح ترافیک را یک مطالبه عمومی دانست و تاکید کرد: کلماتی که روی این تابلوها نقش بسته اند، اشتباهند. این افراد تنها اطلاعات افراد را وارد سامانه خرید طرح ترافیک روزانه می کنند و این ورود اطلاعات به معنای فروش طرح ترافیک نیست.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار