نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بررسی وضعیت سیل در منطقه رودبار قصران و شمیرانات گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه کرد.
کد خبر: ۲۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷ 14 April 2015
حسین طلا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس بارندگی شدیدی که طی دو شب گذشته در ارتفاعات شمیران اتفاق افتاد و موجب شد که عمر رودخانه‌ها در آن منطقه افزایش یافته و باعث تخریب جاده‌ها شود و در برخی از روستاها نیز امکان رفت و آمد با مشکل مواجه شد.

وی افزود: متاسفانه تاسیسات زیربنایی مانند آب و گاز و برق به دلیل طوفان و سیل دچار مشکل شدند البته مدیران شهرستان شمران و شهرداری فشم در بخش رودبار و قصران اقدامات لازم را انجام دادند. با این حال تا جاده اصلاح نشود خدمات نمی‌تواند به درستی ارائه شود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطر نشان کرد: دولت باید صدماتی که وارد شده به ویژه در بخش تاسیسات زیربنایی را هر چه زودتر جبران کند.

وی یادآور شد: سال‌های سال است که در رابطه با ساخت و ساز در حاشیه رودخانه‌ها تذکرات لازم داده می‌شود بنابراین وقوع این اتفاق می تواند هشداری برای مسئولان باشد که در ساخت و ساز در بستر رودخانه‌ها نظارت داشته باشند.

طلا در پایان اظهار کرد: پس از این اتمام کار و ارائه خدمات از مسئولان مربوطه درخواست می‌کنیم و گزارش لازم را ابتدا در جلسه هیات رئیسه مجمع نمایندگان تهران و سپس در جلسه با نمایندگان تهران ارائه خواهیم کرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار