شهردار ورامین خبر داد:
شهردار ورامین با اشاره به برنامه ریزی مدیریت شهری برای توسعه فضای سبز شهری گفت: پارک محله ای در منطقه امرآباد افتتاح شد که این امر سرانه فضای سبز ورامین را افزایش می دهد.
کد خبر: ۲۲۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ 10 May 2016
علی حیدریان  با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای توسعه فضای سبز شهری در ورامین اظهار داشت: توسعه فضای سبز شهری یکی از اولویت های مهم شهرداری ورامین در سال جاری است.

شهردار ورامین افزود: شهرداری ورامین تلاش دارد تا سرانه فضای سبز شهری را در این منطقه افزایش و به حد مطلوب برساند و در این میان، توجه به نقاط محروم و کم برخوردار از اولویت برخوردار است.

وی ادامه داد: احداث بوستان های مختلف و پارک های محله ای در مناطقی که کم تر مورد توجه قرار گرفتند، در دستور کار شهرداری ورامین قرار داشته و در سال جاری نیز شاهد افزایش سرانه فضای سبز در این منطقه خواهیم بود.

حیدریان اضافه کرد: طی روزهای اخیر پارک محله ای جدیدی در منطقه امرآباد ورامین راه اندازی شد که این امر به عنوان یک نیاز ضروری برای این منطقه از شهر ورامین با استقبال شهروندان مواجه شد.

شهردار ورامین گفت: طرح های جدیدی از سوی معاونت فنی و عمرانی و خدمات شهری شهرداری ورامین برای توسعه و ارتقای سرانه فضای سبز شهری ورامین پیش بینی و در سال جاری اجرایی می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار