جمعی از اصحاب رسانه با شرکت در تور شبگردی پروژه‌های عمرانی شهر تهران، از نزدیک با آخرین وضعیت اجرایی تعدادی از طرح‌های مهم عمرانی آشنا شدند.
کد خبر: ۲۲۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 09 May 2016
در این مراسم که با حضور مهندس علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران برگزار شد، بخش‌های مختلف پروژه‌های احداث تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام ‌علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، محوطه سازی و احداث ابنیه تاج سد و تصفیه خانه دریاچه شهدای خلیج فارس و ادامه بزرگراه شهید حکیم مورد بازدید میدانی قرار گرفتند تا تحولات عمرانی چهارگوشه پایتخت زیر ذره‌بین خبرنگاران و اهالی رسانه قرار گیرد.

خبرنگاران حاضر در تور شبگردی پروژه‌های عمرانی، در طول این سفر درون شهری به طرح پرسش‌ها و ابهامات خود در مورد پروژه‌های عمرانی در حال اجرا، برنامه‌های مدیریت شهری در مورد مقاوم‌سازی پل‌ها، طرح‌‌های عمرانی پیش رو و پروژه‌های قابل بهره‌برداری در سال 1395 پرداختند و معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران پاسخگوی این پرسش‌ها بود.

گفتنی است شهر تهران از ابتدای سال 1395 شاهد افتتاح پروژه‌هایی همچون زیرگذر جوادیه و مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب بوده است. تعداد پروژه‌های در حال اجرای معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران بدون احتساب فعالیت شرکت یادمان سازه در زمینه ترمیم و مقاوم‌سازی پل‌های سواره‌رو و پروژه‌های شرکت خاکریزآب در زمینه تکمیل شبکه جمع‌آوری و هدایت آب های سطحی بالغ بر 16 پروژه است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار