فرمانده انتظامی شهرستان رباط كریم با اشاره به شناسایی و انهدام باند سارقان تجهیزات مخابراتی در این شهرستان گفت: اعضای این باند به 85 فقره سرقت اعتراف كردند.
کد خبر: ۲۲۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 07 May 2016
سرهنگ فرامرز عبدالله زاده پاشاكی افزود: مأموران پلیس آگاهی در پی گشت زنی های نامحسوس و فعالیت های اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان تجهیزات مخابراتی در یكی از شهرستان های غرب استان تهران شدند.

وی تصریح كرد: در همین ارتباط با تشكیل تیم عملیاتی و هماهنگی قضایی به مخفیگاه باند سارقان در رباط كریم وارد و سه دزد تجهیزات مخابراتی را دستگیر كردند.

سرهنگ عبدالله زاده افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تجهیزات مخابراتی شامل كارت ركتی فایر 5، كارت كنترلیMMI، باطری های مخابراتی و ابزارآلات مخصوص سرقت كشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط كریم خاطر نشان كرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود مبنی بر 85 فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در استان تهران اعتراف و پس از تشكیل پرونده قضایی و گذراندن مراحل قانونی روانه زندان شدند.

* توقیف محموله شیرآلات قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در رباط كریم 

فرمانده انتظامی شهرستان رباط كریم همچنین از توقیف یك محموله شیرآلات قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال دراین شهرستان خبر داد و گفت: مأموران كلانتری16 وهن آباد روز گذشته حین گشت زنی به یك دستگاه خودروی وانت بار مشكوك و آن را متوقف كردند. 

وی تصریح كرد: در بازرسی از خودور پنج هزار عدد شیرآلات خارجی قاچاق كشف و راننده خودرو برای بازجویی به پلیس آگاهی منتقل شد. 

سرهنگ عبدالله زاده با بیان اینكه متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیس به جرم خود اعتراف كرد ادامه داد: متهم محموله قاچاق را در یكی از استان های غربی كشور بارگیری و قصد انتقال آن به میدان تره بار استان تهران را داشت. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار