معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 از تدارک ویژه برنامه های مناسبتی هفته معلم در مدارس و اماکن فرهنگی خبر داد.
کد خبر: ۲۲۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 01 May 2016
حجت الاسلام رسول جوادی گفت: بیش از 65 برنامه فرهنگی به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته معلم در نظر گرفته شده است که در قالب برپایی جشن و اهدای گل به معلمان در مدارس و خانه های هنر و ادبیات اجرا می شود. 

وی افزود: به منظور تقدیر از معلمان نمونه جشن ویژه ای در سرای محله رسالت با حضور مسئولین شهری این منطقه اجرا و هدایای فرهنگی به معلمان اهدا خواهد شد.

علاوه براین به مناسبت روز معلم از زحمات معلمان رابط طرح شهردار مدرسه طی برگزاری نشستی در 14 اریبهشت تقدیر خواهد شد. 

این مسئول به برگزاری نشست های تخصصی «بررسی اندیشه های استاد مطهری» اشاره و بیان کرد: این نشست ها در سراهای محله ناحیه 3 برگزار می شود. ضمن اینکه سراهای محله این ناحیه در هفته معلم مزین به گفتارهای بزرگان و استاد مطهری می شود.

جوادی ادامه داد: در هفته معلم سراهای محله شهید کاظمی، اسماعیل آباد و دولتخواه جنوبی نیز میزبان شهروندان در نمایشگاه کتاب خواهند بود. 

به گفته وی برگزاری اردوهای تفریحی و گردشگری به پارک بانوان ویژه معلمان محله اسفندیاری بستان، تقدیر از مربیان سرای محله خانی آباد نو جنوبی، تقدیر از معلمان برتر مدارس محله اسفندیاری بستان، اجرای مسابقه نقاشی در سرای محله دولتخواه جنوبی و ده ها برنامه فرهنگی دیگر از برنامه های هفته معلم در جنوب شهر است.

براساس این گزارش در هفته معلم برنامه آموزش گل و گیاه ویژه معلمان همراه با اهدای گلدان در مدارس انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار