مرحله دوم انتخابات استان تهران(3)/فرماندار فیروزکوه در گفت و گو با تابناک:
تابناک تهران- «نام منتخب و برنده انتخابات فیروزکوه در همه رسانه ها و حتی سایت خود استانداری و فرمانداری اعلام شده اما باید این مساله به تایید شورای نگهبان برسد تا حالت قانونی پیدا کند چون امکان رد آن وجود دارد و بهتر بود که این مساله تا تایید شورای نگهبان رسانه ای نمی شد.»
کد خبر: ۲۲۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 30 April 2016
نور الله طاهری در گفت و گویی با تابناک با بیان این مطلب که انتخابات در فیروزکوه سالم و با شکوه برگزار شد، افزود: در حوزه انتخابیه فیروزکوه  48 صندوق رای برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در اختیار فرمانداری قرار گرفت و انتخابات در این شهر با شکوه برگزار شد.

فرماندار فیروزکوه همچنین ادامه داد:  حضور مردم به نسبت در شهرما باید به نسبت مرحله اول سنجیده شود نه اول چرا که درمرحله اول 82 درصد از واجدین شرایط رای دهندگان در انتخابات شرکت کردند اما در مرحله دوم 50درصد. چرا که در مرحله دوم همواره در همه دوره ها میزان شرکت مردم کاهش پیدا می کند.

وی در خصوص تایید کاندیدای برنده فیروزکوه هم گفت: نام منتخب و برنده انتخابات فیروزکوه در همه رسانه ها و حتی سایت خود استانداری و فرمانداری اعلام شده اما باید این مساله به تایید شورای نگهبان برسد تا حالت قانونی پیدا کند چون امکان رد ان وجود دارد و بهتر بود که این مساله تا تایید شورای نگهبان رسانه ای نمی شد.

طاهری در پایان تاکید کرد: در انتخابات دیروز در حوزه فیروزکوه هیچ تخلف انتخاباتی در به صورت مکتوب نداشتیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار