امام جمعه آبسرد:
امام جمعه آبسرد تصریح کرد: به حول و قوه الهی، مردم با حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفندماه، حماسه سیاسی بزرگی آفریدند و اکنون در مرحله دوم انتخابات نیز بار دیگر با حضور پرشور خود، حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.
کد خبر: ۲۲۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 29 April 2016
امام جمعه آبسرد با بیان اینکه مردم به وابستگان قدرت و ثروت رأی ندهند، گفت: نماینده مورد انتخاب مردم باید دارای فهم و درک سیاسی بالا در گفتار و عمل بوده و صداقت را سرلوحه خویش قرار دهد و پیروی از ولایت را ثابت کرده باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد میرشریفی در شرق استان تهران، با اشاره به موضوع انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه اظهار کرد: یکی از برکاتی که از نظام مقدس جمهوری اسلامی نصیب ملت ایران شده، برگزاری آزادانه و سالم انتخابات است.

وی ادامه داد: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، انتخابات بسیاری صورت گرفته که این موضوع نشان‌دهنده وجود دموکراسی در کشور و تصمیم‌گیری توسط خود مردم است.

امام جمعه آبسرد تصریح کرد: به حول و قوه الهی، مردم با حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفندماه، حماسه سیاسی بزرگی آفریدند و اکنون در مرحله دوم انتخابات نیز بار دیگر با حضور پرشور خود، حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

میرشریفی ادامه داد: در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه که انتخابات به مرحله دوم کشیده شده است، مردم شریف این دو شهرستان همچون هفتم اسفندماه پای صندوق اخذ رأی حاضر می‌شوند و به نماینده اصلح رأی خواهند داد.

وی در خصوص معیارهای یک نماینده اصلح گفت: معیارهای نماینده اصلح تدین، کارآمدی، شجاعت، انقلابی و دلسوز بودن او برای مردم است.

امام جمعه آبسرد گفت: نماینده اصلح نباید دورنگ و دوچهره و به کانون‌های قدرت و ثروت متصل باشد، زیرا زمانی که اکثریت آرا را به دست آورد، باید نیازها و مشکلات افرادی که به آن‌ها وابسته بوده است، را ابتدا رفع کند.

میرشریفی افزود: نماینده مورد انتخاب مردم باید دارای فهم و درک سیاسی بالا در گفتار و عمل بوده و صداقت را سرلوحه خویش قرار دهد و پیروی از ولایت را ثابت کرده باشد.

وی اضافه کرد: باید دقت کنیم تا فردی که به‌عنوان نماینده برمی‌گزینیم، بین آن کاندیدا و فتنه سال 88 و کسانی که در آن فتنه همکاری داشته‌اند، ارتباطی نباشد و نماینده منتخب صرفاً قصد خدمت به مردم را داشته باشد که امیدوار هستیم با عنایت خداوند متعال، انتخاب خوب و بادقتی را در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و شهرهای اطراف مشاهده کنیم.

امام جمعه آبسرد با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: مردم سرافراز ما همیشه گوش به فرمان رهبری بوده و در صحنه حاضر هستند و در این زمان نیز حضور مؤثر پیدا کرده و به نماینده اصلح رأی خواهند داد.

میرشریفی در خصوص رابطه عملکرد مناسب مسئولان و حضور مردم در انتخابات نیز گفت: هر چه عملکرد مسئولان بهتر باشد، حضور مردم نیز در چنین رویدادهایی بیشتر خواهد د؛ اما در این زمینه، برخوردهایی را در مرحله اول شاهد بودیم که نباید دیگر رخ دهد.

وی تصریح کرد: دیر آوردن برگه‌های تعرفه و تعطیل شدن برخی حوزه‌ها زودتر از موعد مقرر در دور نخست انتخابات در دماوند و فیروزکوه رخ داد که این موارد روی حضور حداکثری مردم تأثیر خواهد گذاشت؛ اما مردم ما همیشه گوش به فرمان رهبری هستند و با حضور پرشور خود در انتخابات شرکت می‌کنند.
منبع: فارس
برچسب ها: ثروت ، قدرت ، رای
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار