شب گذشته با حضور مسئولان مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، نخستین مرکز بهاران ویژه بانوان با ظرفیت 150 نفر افتتاح شد.
کد خبر: ۲۰۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 10 April 2016
فرزاد هوشیار مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران در حاشیه افتتاحیه این مرکز گفت: در نظر داریم برای 6 ماهه نخست سال 95 دو مرکز بهاران ویژه بانوان در شهر تهران افتتاح کنیم و امروز شاهد افتتاح نخستین مرکز با ظرفیت 150 نفر بودیم که در حال حاضر 27 نفر از بانوانی که در کمپ شفق سیل درمان ترک اعتیاد آنها سپری شده است، به این مرکز منتقل شده‌اند، قطعا طی روزهای آینده سایر بانوانی که دوره درمانی آنها در کمپ سپری شده است، به این مرکز منتقل می‌شوند.

مدیرعامل سازمان اجتماعی شهرداری تهران افزود: دومین مرکز بهاران ویژه بانوان نیز به طور کامل آماده شده است که امیدواریم طی ماه‌های آینده و به تدریج آن مرکز افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

مرکز بهاران ویژه بانوان شامل بخش‌هایی همانند مشاوره روانشناسی، مشاوره مذهبی، نمازخانه، کتابخانه، رخشوی‌خانه، آرایشگاه، سالن غذاخوری و بخش کارآفرینی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم امرودی، در تشریح ایجاد مرکز بهاران ویژه بانوان گفت: ساختمان متعلق به معاونت خدمات شهری بوده که قدمتی بیش از 20 سال داشته است. پس از بازسازی و تجهیز این ساختمان، توانستیم این محیط را جهت بهره‌برداری مرکز بهاران ویژه بانوان استفاده کنیم البته پرسنل معاونت خدمات شهری در فضایی کوچک‌تر حاضر به انجام وظیفه شدند تا این مرکز جهت بهبود مشکلات شهر ایجاد شود. در حال حاضر غذای بانوان حاضر در این مرکز تا یک هفته از بیرون تهیه می‌شود اما پس از یک هفته با توجه به ظرفیت موجود در میان بانوان، تهیه غذا برای افراد حاضر در مرکز در همین محیط آغاز خواهد شد و در مراحل بعدی، می‌توان از تهیه غذا و تولید تجاری آن نیز به عنوان کارآفرینی استفاده کرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار