عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران پیشنهاد داد که برای حل موضوع هرندی، کمیته‌ای از سوی کمیسیون نظارت و حقوقی تشکیل شود تا با طرح مسائل گوناگون نسبت به یافتن راه‌حل اقدام شود.
کد خبر: ۲۰۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 05 April 2016
احمد مسجدجامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه خبرنگاری که نسبت به مکتوب کردن اتفاقات شهر تهران در حوزه آسیب‌های اجتماعی اقدام کرده بود، توسط برخی نهادها مورد انتقاد قرار گرفته است گفت: قبل از این نمی‌توانستیم مسائل را مطرح کنیم چراکه آن را تشویش اذهان عمومی می‌نامیدند اما حالا خبرنگاری که این مسائل را مکتوب کرده است، دچار مشکل شده است.

عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به بهسازی میدان مشق و سردر باغ ملی توسط شهرداری تهران افزود: این مجموعه می‌تواند به بزرگترین موزه جهان تبدیل شود چراکه در اطراف این میدان بناهای تاریخی زیادی وجود دارد و مجموعه‌ها و دستگاه‌های دولتی فعالیت می‌کنند که می‌توانند نظرات خود را به موزه ذی‌مربوطه مطرح کنند.

مسجدجامعی با بیان اینکه شهرداری تهران اقدامات خوبی در حوزه تعمیر، مرمت و بازسازی این میدان انجام داده است، گفت: البته مذاکره با وزارت خارجه مدت‌ها طول کشید اما سرانجام کار ارزشمندی در این حوزه صورت گرفت و با حضور سالار عقیلی و محمد اصفهانی، این مجموعه مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به وضعیت محمدرضا شجریان برای وی آرزوی سلامتی کرد و گفت: امیدوارم حال شجریان خوب شود و به کشور خود بازگردد.

مسجدجامعی با بیان اینکه می‌توان از مجموعه میراثی میدان مشق استفاده‌های گوناگونی کرد اظهار کرد: حتی پیشنهاد می‌شود جشنواره فیلم فجر در این جشنواره برگزار شود چراکه ظرفیت کافی در این مجموعه وجود دارد و این مجموعه دارای نشانه‌های ایرانی است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود نقاره‌خانه‌های میدان مشق در ماه رمضان فعال شود، گفت: بسیار فضای ارزشمندی در منطقه 12 ایجاد شده و می‌توانیم با استفاده از فضاهای موجود، بزرگترین موزه جهان را ایجاد کنیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار