نکو در گفت و گو با تابناک:
تابناک تهران- «مقام معظم رهبری در بحث طرح و ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی هشدار جدی و مهمی دادند که همان اقدام جدی و مشاهده آثار اقدام و عمل در این حوزه است، یعنی آثار اقتصاد مقاومتی باید در سفره ها و معیشت مردم دیده شود و دستور اکید ایشان با نام گذاری امسال به این نام این بود که تدافعی عمل کردن و بیکار نشستن کافی ست.»
کد خبر: ۲۰۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 03 April 2016
نماینده رباط کریم و بهارستان در گفت و گو با تابناک در خصوص نام گذاری سال جدید به نام «اقتصاد مقاومتی» گفت: در بحث اقتصادی مقاومتی که مقام معظم رهبری این سال را به این عنوان نام گذاری کرده اند، علاوه بر این که باید به تولید توجه کنیم و به مسائل جانبی دیگر چون اختلاس و مبارزه با مفاسد اقتصادی که می تواند رسیدن به این مطلوب را ابتر بگذارد، نیز توجه کنیم.

ابراهیم نکو در ادامه بیان کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و جهانی و به دنبال اتفاقات مهمی چون اجرای برجام، مقام معظم رهبری در بحث طرح و ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی هشدار جدی و مهمی دادند که همان اقدام جدی و مشاهده آثار اقدام و عمل در این حوزه است، یعنی آثار اقتصاد مقاومتی باید در سفره ها و معیشت مردم دیده شود و دستور اکید ایشان با نام گذاری امسال به این نام این بود که تدافعی عمل کردن و بیکار نشستن کافی ست .

این نماینده مجلس نهم اظهار داشت: بحث اجرایی شدن برجام و وعده های هایی که در خصوص اجرای آن به مردم داده شده باید در عمل خود را نشان دهد و همه آن را لمسش کنند. باید یک تعامل سازنده ای بین قوا وجود داشته باشد و هر کدام سهم خود را دراین معادله مهم ایفا کنند.

نکو در خصوص نقش مجلس در اجرای اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: در مجلس دهم تغییرات بنیادی صورت گرفته و تعامل سازنده ای بین دولت و مجلس برقرار قطعا برقرار خواهد شد که که می تواند مسیر سیاست های اقتصادی دولت را هموار کند. ما در مجالس گذشته به وفور قوانین مختلف وضع کردیم که در عمل هیچ کدام یا اجرا نشد یا ایرادات اساسی داشت  که به پیچیدگی مسائل می افزودند، در این مجلس باید از مسائل حاشیه ای و به درد نخورد جلوگیری شود.

نماینده رباط کریم و بهارستان در پایان گفت: ما امیدواریم در مجلس دهم تلاش نمایندگان تلاش کنند که به دنبال رضایتمندی مردم باشند، چرا که مردم از شرایط کنونی خسته شده و انتظاراتی دارند که به نظر طولانی شدن رفع این انتظارات با توجه به این که وضعیت مذاکرات هسته ای نیز مشخص است برای آنها قابل قبول نخواهد بود.






منبع: تابناک
برچسب ها: معیشت ، مقاومتی ، مردم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار