از وقتی که توجه به مستضعفان از اولویت های اصلی آستان قدس رضوی اعلام شد ؛
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در معارفه تولیت جدید آستان قدس رضوی که در تالار اماکن متبرکه حرم رضوی برگزار شد به تاکید رهبر معظم انقلاب نسبت به مستضعفان و محرومان که در حکمش آمده، اشاره و خاطر نشان کرد: ساماندهی اقتصادی به فعالیت‌ها در دوره جدید در پرتو کمک به آستان قدس و زائرمحوری است و مسئله یاری رساندن به زائران در این آستان تقویت می‌‌شود.
کد خبر: ۱۹۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 12 March 2016
به گزارش تابناک رضوی،  آیین معارفه حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی به عنوان تولیت جدید آستان قدس رضوی امروز شنبه با حضور حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب و حجت الاسلام سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در تالار آیینه حرم رضوی برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام  سید ابراهیم رئیسی به‌عنوان تولیت جدید آستان قدس رضوی معرفی شد و حکم انتصاب آیت‌الله علم‌الهدی به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی توسط رئیس دفتر مقام معظم رهبری به وی ابلاغ شد.
 
وی سرفصل نخست برنامه های خود را گسترش خدمت به محرومان و مستضعفان ونیز زائرمحوری خواند و گفت: علاوه بر برنامه های این آستان برای تسهیل و رفاه حال زائران، می بایست برنامه ریزی های کشوری نسبت به خراسان رضوی با این نگاه انجام شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه رهنمودها و منشور هفت‌گانه‌ای که رهبر معظم انقلاب خطاب به من فرمودند پیش روی همه خدمت‌گذاران این مجموعه مقدس خواهد بود بر مرجعیت علمی خراسان رضوی و مشهد مقدس برای تمام جهان اسلام در حضور عالم آل محمد(ص) تاکید کرد.

وی افزود: زائر محوری با این رویکرد و شانیت این مکان مقدس، می بایست در برنامه ریزی های مسئولان کشوری و استانی مد نظر باشد.
 
وی با بیان این که خدمت به زائران تنها در آستان قدس رضوی خلاصه نمی شود، گفت: همه فعالیت ها در پرتو این امر محقق می شود که باید نسبت به تحقق آنان تلاش کرد.
 
تولیت جدید آستان قدس رضوی با بیان اینکه باید قرآن در جامعه نهادینه شود، اظهار کرد: آستان قدس رضوی کلاس انسان‌سازی است چراکه هم محبت، هم اعلام موضع و هم برنامه با کیفیت را در دستور کار قرار داده است و خادمان آستان قدس می بایست با همه توان برای این امر تلاش و خدمت کنند.

وی افزود: در فعالیت‌های آستان قدس رضوی حتماً از رهنمودهای آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد و نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی استفاده خواهم کرد.
 
وی در پایان از خدمات 37 ساله آیت‌الله طبسی قدردانی کرد و آن را باقیات الصالحات و ذخیره ای برای آخرت آن مرحوم دانست و ابراز امیداری کرد که این خدمات گسترش بهتر و بیشتری داشته باشد.

آغاز تولیت خادم حج فقرا

آغاز تولیت خادم حج فقرا

آغاز تولیت خادم حج فقرا

آغاز تولیت خادم حج فقرا

آغاز تولیت خادم حج فقرا

آغاز تولیت خادم حج فقرا

آغاز تولیت خادم حج فقرا

آغاز تولیت خادم حج فقرا

آغاز تولیت خادم حج فقرا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
ظاهرا که فرقی دیده نمیشود و تجملات ... ادامه دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار