ورزش پارس
علی اصغر کلانتری؛سرمربی فجر سپاسی گفت:من از متولی ورزش استان فارس تقاضا دارم اگر به مشکلات تیم فجر کمک نمی کنند لا اقل حاشیه را به تیم ما وارد نکنند./درخشش کاراته کاران شیرازی در لیگ امید/دور برگشت مسابقات والیبال بانوان لیگ باشگاه‌های فارس/برگزاری رقابت های پاورلیفتینگ انتخابی تیم ملی در شیراز/درخشش فارسی ها در مسابقات فریزبی کشوری
کد خبر: ۱۹۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱ 08 March 2016
 تابناک فارس جهت اطلاع کامل و سریع هم استانی های عزیز اقدام به تهیه‌ي بسته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای ورزشی تحت عنوان "ورزش پارس" نموده است."ورزش پارس" عملکرد،نتایج،وضعیت،مشکلات و رویدادهای ورزش فارس را به صورت مختصر و مفید در اختیار مخاطبان شریف تابناک فارس قرار می دهد.

مدیر ورزش و جوانان فارس برای ما خیر ندارد لاقل شر نرساند
علی اصغر کلانتری؛سرمربی فجر سپاسی گفت: مدتی پیش مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بنده تماس گرفت و گفت : در شورای شهر شیراز مصوب شد که شهرداری ماهیانه یکصد میلیون تومان به تیم فجر کمک کند .  
اما پس از گذشت 3 هفته از این ماجرا هیچ اتفاقی رخ نداد تا اینکه طی تماسی با دو تن از اعضای شورای شهر متوجه شدیم اصلا چنین ماجرایی صحت ندارد حالا من از متولی ورزش استان فارس تقاضا دارم اگر به مشکلات تیم فجر کمک نمی کنند لا اقل حاشیه را به تیم ما وارد نکنند .  
سرمربی فجر در ادامه گفت : از روزی که مصاحبه کامیاب روی خط خبرگزاری ها رفته، دیگر هتل ها، شرکت های هواپیمایی در خود را به روی ما بسته اند و مساعدتی برای تنها تیم حاضر استان فارس در لیگ دسته یک فوتبال کشور نمی کنند.
سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز در پایان افزود : من به عنوان سکاندار فجر مسئولیت شکست ها و ناکامی های تیمم را به عهده می گیرم و تا پایان مسیر با غیرت و تعصب بازیکنانم پیش می روم و دیگر از هیچ یک از مسئولان توقع کمک ندارم فقط برای تیم شهید سپاسی حاشیه درست نکنید و دست از سر تیم من بردارید.من از کامیاب خواهش می کنم دیگر به این صحبت ها خاتمه دهد، تیم فجر دیگر نیاز به کمک اداره کل ورزش و جوانان فارس ندارد.
فجر در هفته بیست و نهم لیگ آزادگان با پیروزی در برابر نساجی مازندران به رده سوم صعود کرد.
جناب مدیر ورزش فارس:مارا به خیر شما حاجت نیست؛شر مرسان!
درخشش کاراته کاران شیرازی در لیگ امید
هفته پاياني ليگ جوانه ها در بخش کاتا امروز سه شنبه 18 اسفند ماه در سالن مجموعه فرهنگي ورزشي غدير پایتخت برگزار شد و تيم اميد ارژن شيراز 2 به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافت.
تیم  پيوند محاسب قم در جایگاه دوم قرار گرفت و اميد ارژن شيراز يك و سفير قم به طور مشترك سوم  شدند.

دور برگشت مسابقات والیبال بانوان لیگ باشگاه‌های فارس
سرپرست اداره ورزش و جوانان اقلید از برگزاری دور برگشت مسابقات والیبال بانوان لیگ باشگاه‌های فارس از 19 تا 23 اسفندماه جاری در سالن ورزشی انقلاب این شهرستان خبر داد.
وی با اشاره به دور رفت این لیگ که بهمن‌ماه امسال در فسا برگزار شد، عنوان داشت: این لیگ با شرکت 16 گروه از آباده، اقلید، فسا، مرودشت، شیراز، قادرآباد، نی‌ریز، اوز، گراش، مهر، کازرون برگزار می‌شود.

برگزاری رقابت های پاورلیفتینگ انتخابی تیم ملی در شیراز
رقابت‌های پاورلیفتینگ راو کلاسیک کشور ۱۲ تا ۱۶ اسفند ماه در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در محل سالن ۲۲ بهمن شیراز برگزار شد که در پایان با حضور رئیس کنفدراسیون پاورلیفتینگ آسیا، باشگاه‌ها و نفرات برتر کشور مشخص شدند.رقابت‌های کشوری پاورلیفتینگ راو کلاسیک به مدت دو روز در شهرستان شیراز استان فارس پیگیری شد که محسن میرزایی از خراسان شمالی در دسته وزنی ۱۲۰ کیلوگرم با مجموع ۶۳۵ کیلوگرم پس از جواد بهرامی از اصفهان با مجموع ۶۵۷.۵ کیلو گرم و یونس نادری از همدان با مجموع ۶۵۵ کیلو گرم عنوان سومی این رقابت‌ها را کسب کرد.

درخشش فارسی ها در مسابقات فریزبی کشوری
مسابقات سراسری در سبک‌ میدانی‌های فریزبی برای آقایان در ورزشگاه شهدای شهر ماهشهر برگزار شد.اين بازي در 5 آيتم ميداني‌ها شامل مسافت، دقت، MTA، TRC و SCF در دو رده سني آزاد و بالاي 35 سال برگزار شد که تیم فارس درخشید.
Image result for ‫فریز بی‬‎
رشته مسافت؛رده سني آزاد:
مقام اول: احمدرضا كشاورز (استان فارس) با ركورد 01/48 متر

در رشته MTA؛رده سني آزاد:
مقام اول: احمدرضا كشاورز (استان فارس) با ركورد 21/7 ثانيه

در رشته TRC؛رده سني آزاد:
مقام اول: اميدرضا كشاورز (استان فارس) با ركورد 00/34 متر
مقام سوم: احمدرضا كشاورز (استان فارس) با ركورد 40/31 متر

در رشته SCF؛رده سني آزاد:
مقام اول: احمدرضا كشاورز (استان فارس) با امتياز 05/71 

رشته دقت؛رده سني آزاد:
مقام دوم: احمدرضا كشاورز (استان فارس) با ركورد 8 پرتاب داخل دروازه (Hit)

در پايان با محاسبه مجموع امتيازات هر تيم، نتايج تيمي به شرح زير اعلام شد:
مقام اول تيمي: استان خوزستان الف
مقام دوم تيمي: استان فارس
مقام سوم تيمي: استان خوزستان ب
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
محافظه کار نیستید تکلیفتان با خودتان مشخص است من خیلی خوشم میاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار