به گزارش ایسنا، فجریها در سالهای اخیر همواره قربانی مشکلات مالی بوده‌اند و آنرا عامل اصلی ناکامی ها دانسته اند. اما از لحن صحبت بازیکنان و مربیان این تیم می توان دریافت که دست کم تا به امروز، شرایط نسبت به سال‌های گذشته متفاوت شده؛ آنها از حمایت هایی صحبت می کنند که در سال های گذشته وجود نداشته است.
کد خبر: ۹۳۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 09 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز که سالها در میان بهترین تیمهای فوتبال ایران قرار داشت، حالا هفت سال است از سطح اول فوتبال دور افتاده. آنها امسال تلاش دیگری را آغاز کرده اند تا به لیگ برتر بازگردند اما باز هم کار سختی دارند. این تیم پایان هفته هشتم لیگ یک، جایگاهی بهتر از هفتم، کسب نکرد، اگرچه ‌فاصله‌ی امتیازی این تیم با تیم‌های نیمه بالای جدول، به قدری کم است که نمی‌توان جایگاه تیم‌ها را پایدار دانست.

به گزارش ایسنا، فجریها در سالهای اخیر همواره قربانی مشکلات مالی بوده‌اند و آنرا عامل اصلی ناکامی ها دانسته اند. اما از لحن صحبت بازیکنان و مربیان این تیم می توان دریافت که دست کم تا به امروز، شرایط نسبت به سال‌های گذشته متفاوت شده؛ آنها از حمایت هایی صحبت می کنند که در سال های گذشته وجود نداشته است.

احسان گنجی بازیکن ۲۶ ساله و تهرانی، پیش از شروع مسابقات این فصل راهی فجرسپاسی شد. او در تمامی دیدارها به میدان رفته و یک گل کم نظیر هم در شهرآورد شیراز به ثمر رسانده که می تواند یکی از بهترین گل های ثبت شده این تیم شیرازی باشد.

گنجی در آن مسابقه جایگزین احسان علوان زاده شد که به دلیل مصدومیت، مجبور بود بازی را ترک کند؛ مصدومیتی که احتمالا تا پایان این فصل، دست از سرش بر نخواهد داشت و گنجی را به بازیکن ثابت تیم علی‌اصغر کلانتری بیشتر تثبیت خواهد کرد.

احسان گنجی، در گفت و گو با ایسنا، ابتدا در مورد گلی که به قشقایی زد، گفت: به نظر خودم بازیکن شوتزنی هستم و طبق دستورات مربیان، وظیفه داشتم هنگام ضربات کرنر پشت محوطه جریمه قرار بگیرم. اتفاقا دفع توپ مدافع حریف، درست روی پای من فرود آمد و توپ هم خیلی خوب روی پایم نشست و همان جایی رفت که باید می رفت.

او ادامه داد: شاید چندسال یک بار اتفاق بیفتد که چنین گلی به ثمر برسد. از این بابت خوشحالم اما حیف شد بازی را نبردیم تا این خوشحالی چندبرابر شود. ما شایستگی کسب سه امتیاز را در آن مسابقه داشتیم و فکر نمی کنم بد بازی کرده باشیم. حتی بعد از گل دوم و تا دقیقه ۶۰ این شانس را داشتیم که گل بعدی را هم بزنیم. اما تقریبا از دقیقه ۷۰ به بعد عقب نشستیم و از آن زمان بود که قافیه را به حریف واگذار کردیم.

همواره تیم برتر میدان بوده‌ایم

گنجی اضافه کرد: خودمان هم انتظارش را نداشتیم اما انگار همه چیز دست به دست هم داد تا این اتفاق رخ دهد و ما پیروز نشویم. قشقایی تا دقیقه ۷۵ موقعیتی نداشت. همان گلی هم که زدند، بعد از چند اشتباه متوالی بود که ما انجام دادیم. خیلی ها می گویند غرور باعث از دست رفتن پیروزی شد اما من این را قبول ندارم. اگر دست کم گرفته بودیم نمی توانستیم دو گل به آنها بزنیم.

وی درباره شرایط کلی تیم فجرسپاسی در این فصل گفت: به لطف خدا تیمی که آقای داوود مهابادی بست، خیلی خوب و یکدست بود. با آمدن آقای کلانتری هم توانستیم روند خوبی داشته باشیم. کسی که بازی های فجر را دیده باشد تایید می کند که ما در این هفت هفته جدای از نتیجه، فوتبال خوبی بازی کردیم. حتی در آستارا که باختیم، مربی حریف اعتراف کرد که تیم ما خیلی خو ب بازی کرده است.

زمین ورزشگاه پارس یک رقیب جدی

گنجی با اشاره به اینکه شکست دادن مس در کرمان کار هر تیمی نیست اما فجر آن را انجام داد، گفت: با پارس جم مدعی هم بازی برتری ارائه دادیم. ما بازی بد نداشیم و در تمام بازی ها تیم برتر میدان بودیم. اما تنها چیزی که اذیتمان می کند، زمین چمن ورزشگاه پارس است. ما در خانه، میزبان نیستیم، چون نه از نعمت تماشاگر برخورداریم و نه زمین مناسبی داریم. بازیکنان تیم ما همگی روی زمین بازی می کنند و همین باعث می شود که در شیراز نتوانیم فوتبالی که می خواهیم را ارائه دهیم. در شهرهای دیگر که چمن بهتری دارند، راحت تر بازی می کنیم.

این بازیکن سابق تیم های استقلال اهواز، شهید قندی یزد، چوکای تالش و داماش گیلان در خصوص چگونگی ورودش به شیراز و باشگاه فجرشهید سپاسی، گفت: من به عنوان بازیکن آزاد به فجر آمدم. قبل از فصل هم کارم با پارس جنوبی تمام شده بود اما آخرین لحظه آقای داوود مهابادی من را خواست و به شیراز آمدم. ایشان حتی زمانی که اراک بودند می خواستند من را به آلومینیوم ببرند اما نشد و امسال هم که ازفجر جدا شدند و نتوانستم زیاد با ایشان کار کنم.

بازیکن شماره ۱۳ فجرسپاسی اضافه کرد: فجر شهید سپاسی الآن تیم یکدستی است و تا این لحظه از حمایت خوبی از سوی مسئولان باشگاه برخوردار شده ایم. سرهنگ فلاح و سردار بوعلی همه جوره پشت تیم هستند و حمایت خوبی کرده اند. کادر فنی و سرپرستی آقایان کلانتری، زارع و جوانی هم همه تلاششان را می کنند تا بهترین شرایط را داشته باشیم. امیدوارم تا آخر به همین شکل پیش برویم.

احسان گنجی گفت: سال گذشته هم در ابتدای فصل فجر صدر جدول بود اما در میانه فصل رها شد. امیدوارم دوباره این اتفاق رخ ندهد. در کوچه و خیابان از مردم می شنوم که هنوز تردید دارند و می گویند امسال هم صدرنشین می شوید اما بعد بازیکنان می روند و تیم خراب می شود. اما من فکر می کنم امسال واقعا همه پشت این تیم هستند و جنس حمایت ها با سال های گذشته متفاوت است. بنظر می رسد مسئولان تیم عزمشان را جزم کرده اند تا تیم را به هدف اصلی اش برسانند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار