تشکر نقوی حسینی از استاندار تهران در پیگیری تخلفات انتخاباتی قرچک
تابناک تهران- شهرستان قرچک در شمال شهرستان ورامین و یکی از سه شهرستان حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک است و مجموعا سه فرمانداردارد که انتخابات این شهرستان توسط فرمانداری ورامین برگزارمی شود. در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر سید حسین نقوی نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در خانه ملت از صندوق بیرون آمد.
کد خبر: ۱۹۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 02 March 2016
شنیده ها حکایت ازاین دارد قبل از انتخابات،فرماندار قرچک در یک جمع خصوصی علیه نماینده فعلی موضع گرفته و گفته به هر قیمتی از ورود او به مجلس جلوگیری خواهد کرد.سید حسین نقوی حسینی نماینده منتخب مردم این شهرستان در مجلس دهم در اعتراض به این رفتار نامه ای به وزیر کشور نوشت و تخلفات انتخاباتی فرماندار و بخشدار مرکزی قرچک را پیگیری کرد.

وی در این نامه به وزیر کشور نوشت: «متأسفانه آقای فرماندار قرچک صریح و روشن به افراد می‌گوید «من نمی‌گذارم نقوی رأی بیاورد»، آقای فرماندار شما مجری برگزاری انتخابات هستید یا مسئول ستاد انتخابات شهر هستید؟ چنین مواضعی به معنای دخالت مستقیم و آشکار در انتخابات است، آن افراد و شاهدان و اسناد و مدارک این اظهارنظرهای فرماندار قرچک وجود دارد و فرد شاهد می‌گوید حاضر است هر جایی که بخواهند برود و شهادت دهد.»

سیدحسین نقوی حسینی،منتخب مردم ورامین،قرچک و پیشوا در تشریح اتفاقات این حوزه انتخابیه به تابناک گفت: ورامین،قرچک و پیشوا سه فرماندار دارد. دخالت هایی که درانتخابات انجام شد، توسط فرماندار قرچک بود که در واقع اظهارات و دخالت های وی تخلف صریح انتخاباتی محسوب می شود، درحالی که فرماندارها مجری انتخابات هستند و باید بدون موضع گیری انتخابات را برگزار کنند.

منتخب مردم ورامین در مجلس دهم افزود: من شواهد و مدارکی دارم که فرماندار محترم قرچک به صورت کاملا آشکار در انتخابات دخالت کرده و به نفع کاندیدای مورد حمایت دولت فعالیت داشته و باز هم این مساله خلاف نص قانون انتخابات است.

وی افزود: من این مطالب و مستندات را به استاندار محترم تهران آقای هاشمی ارائه دادم و ایشان ضمن پیگیری تذکر داده و برخورد کردند و من از ایشان سپاسگزارم. این در حالیست که بخشدار مرکزی قرچک نیز هم پای فرماندار همین روال را ادامه داده و تخلقاتی را در انتخابات مرتکب شد. باید اصل بی طرفی توسط مجریان انتخابات طبق نص صریح قانون رعایت شود. این مساله در قرچک توسط بخشدار مرکزی و فرماندار رعایت نشد.

نقوی بیان کرد: من این تخلفات را جمع بندی کرده و به هیات نظارت، استانداری و وزیرمحترم کشور ارائه می کنم تا بار دیگر با این گونه عملکردها چهره مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران که نمونه مردمسالای دینی ست و همواره انتخابات سالم برگزار کرده،خدشه دار نشود.

نماینده ورامین، قرچک و پیشوا ادامه این گفت و گو اظهار داشت: در خصوص مسئول بنیاد شهید ورامین نیز باید گفت، مدتی قبل کارمند یکی از ادارات که هیچ سابقه مدیریتی و شناختی نسبت به این شهرستان و حتی خانواده شهدا ندارد به عنوان مسئول بنیاد شهید این شهرستان انتخاب شد، که بنده به مدیر کل بنیاد شهید اعتراض کردم و این مسائل را عنوان کردم.

نقوی حسنینی بیان کرد: پس ازآن که مدیرکل استان کاری انجام نداد،ب ا آقای شهیدی ملاقات کردم و موارد بالا را عنوان کردم که ایشان عنوان کرد که چون تازه منسوب شده مدتی مشغول باشد، سپس فرد دیگری که سابقه در این این زمینه دارد، منسوب شود . این در حالیست که در این اداره دو معاون که سالهاست سابقه خدمت به خانواده محترم شهدا را دارند مشغول اند.

وی در پایان ابراز داشت: یکسال از این مساله گذشته و حضور این فرد در این اداره سبب اعتراضات مختلفی شده،چرا که وی در شهرستان ساکن نیست و هیچ سابقه مدیریتی در خصوص فعالیت در حوزه ایثارگران و شهدا را ندارد. من کاندیدایی برای این پست ندارم اما باید شخصی در این شهرستان شهید پرور در این جایگاه قرار بگیرد که بتواند به خانواده محترم شهدا خدمت کند.

منبع: تابناک
برچسب ها: قرچک ، تخلف ، نقوی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
باید مجازات سنگینی در نظر گرفت تا کسی جرات این جور اظهار نظرها رو نداشته باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار