‌کمیته صیانت از حریم شهرداری منطقه یک با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در ارتفاعات ، کنترل و نظارت بر حریم شمالی تهران را افزایش داد.
کد خبر: ۱۸۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 28 February 2016
بهروز رضایی قائم مقام شهرداری منطقه یک در جلسه کمیته صیانت از حریم که با حضور مجد آبادی کارشناس اداره کل حریم شهرداری تهران، شهرداران نواحی ،‌مدیران اداره حقوقی ،‌اجرایی احکام و ... در منطقه یک برگزار شد با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به ماه پایانی سال و حضور بیشتر افراد سودجو و فرصت طلب برای ساخت و سازهای غیر مجاز در ارتفاعات حریم منطقه یک، لازم است از همه ظرفیتهای موجود استفاده و بهره ببریم تا جلوی هر گونه حرکت این افراد گرفته شود.

وی با اشاره به محدوده منطقه یک گفت: 11 درصد حریم کل پایتخت و دامنه جنوبی البرز در منطقه یک قرار دارد و تاکنون با ایجاد دیوار سبز در ارتفاعات ،‌احداث بوستان های بزرگ چون یاس،‌ گلابدره ،‌آبک ،‌نیلوفر،‌مهرگان و ... درختکاری در ارتفاعات دارآباد و امتداد آن تا باشگاه وزارت امور خارجه ،‌توسعه فضای سبز در شمال شهرکهای محلاتی، قائم و ادامه آن به سوهانک از برنامه های اجرایی منطقه در صیانت از حریم بوده است.

قائم مقام شهردار منطقه یک ساماندهی رود دره ها و پیاده راه های مجاور آنها نصب تابلوهای هشدار و حضور حریم بانان را از دیگر اقدامات دانست که تاثیر بسزایی در جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز داشته است.

قائم مقام شهردار تهران منطقه یک خاطر نشان کرد: از 25 اسفند تا 15 فروردین این کنترل همه جانبه و با حضور نیروهای حریم بان نواحی و ... در حریم شمال تهران بیش از پیش اجرا می شود.

رضایی تصریح کرد: با کم کردن دسترسی های سواره به محدوده های حریم امکان نفوذ افراد سودجو برای انتقال مصالح کاهش خواهد یافت و کنترل های دوره ای در نقاط حساس بیشتر از سایر نقاط می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار