رییس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت گفت: در طول اجرای طرح امداد و نجات و اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، یکصد هزار مسافر نوروزی از خدمات این جمعیت بهره مند شدند.
کد خبر: ۱۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵ 05 April 2015

ابراهیم تاجیک نوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ارائه خدمات ایمنی و امدادی، برپایی خیمه نماز، ایجاد پایگاه های اطلاع رسانی، برپایی ایستگاه سنجش سلامت، ایستگاه تست فشار و قند خون را از فعالیت های پایگاه هلال احمر در این شهرستان برشمرد.

وی ادامه داد: در اجرای طرح امداد نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت، بیش از 300 امدادگر و داوطلب حوزه جوانان جمعیت هلال احمر حضور داشتند.

تاجیک تاکید کرد: با فعالیت های فرهنگی مناسب در ایام نوروز و رعایت قوانین از سوی رانندگان، تصادف منجر به فوت در محورهای مواصلاتی این شهرستان رخ نداده و خسارت جرح نیز نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش داشت.

وی تعداد ماموریت امدادی جمعیت هلال احمر در تعطیلات نوروز را 20 مورد دانست و گفت: 600 نفر شامل 110 خانوار نیز از مراکز اسکان این شهرستان بهره مند شدند.

 

*همدلی ملت و دولت موجب پیشرفت و توسعه کشور می شود

محسن خوانساری فرماندار ورامین گفت: ملت ایران در طول استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کردند که بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی پایبند هستند.

وی مردم را صاحبان انقلاب اسلامی و ولی نعمت مسوولان دانست و افزود: دولتمردان وظیفه دارند تا هر آنچه در توان دارند برای رفع مشکلات مردم به کار بسته و شرایط را برای زندگی ایده آل آنان فراهم کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان دولت، ملت، همدلی و همزبانی خاطر نشان کرد: ایشان این واقعیت را بیان کردند که در سایه وحدت میان آحاد مردم و مسوولان می توان به اهداف والای نظام مقدس جمهوری دست یافت.

خوانساری، همدلی و اتحاد میان مردم و دولتمردان را مهمترین عامل ناکامی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در رسیدن به اهداف شوم خود دانست.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار