فرماندار فیروزکوه گفت: تعداد 3 هزار و 376 مسافر در ایام نوروز در قالب 360 خانوار، در 15 مدرسه در شهرستان فیروزکوه اقامت کردند.
کد خبر: ۱۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸ 05 April 2015

به گزارش فارس ابوالقاسم مهری اظهار کرد: آنچه برایمان تشریح شده، مسئولیتی است که بر دوش داریم؛ بنابراین در سال جدید بر اساس محورهای اصولی و عقلانی و شعار سال که به نام همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت نام گرفته است، برنامه‌هایمان را در همین مسیر تنظیم می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با توجه به شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در سال گذشته از عملکرد دولت رضایت داشته اند، عنوان کرد: بر اساس دستور رئیس جمهور کشورمان در همه سطوح اجرایی با همه صاحب نظران مشورت شده است و بر این اساس کارها و برنامه‌ها را به سمت موفقیت پیش می‌بریم.

فرماندار فیروزکوه به سفر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به شهرستان فیروزکوه در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: این سفر سبب خرسندی مردم و پیشرفت بیشتر برای شهرستان شد و باید شهرستان فیروزکوه از این موهبت‌ها بهره بیشتری ببرد.

مهری افزود: در روزهای آغازین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نگاه جهان سیاست به ایران، نگاه ضعیفی بود و ما را جامعه‌ای بی‌شکل و اساس و برخاسته از نگاه‌های تعصبی می‌پنداشتند.

وی تصریح کرد: با نتیجه مثبت مذاکرات هسته‌ای، نگاه جهان سیاست به نظام جمهوری اسلامی ایران تغییر کرد؛ جمهوری اسلامی از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی گام‌های پیشرفت و تعالی را برداشت و اکنون نتیجه مثبت مذاکرات هسته‌ای هم از جمله دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی کشورمان در دهه چهارم انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری است.

فرماندار فیروزکوه خاطرنشان کرد: اگر سنگرهای مدیریت را مقدس بشماریم و با دانش و کارایی وارد عمل شویم، حتما نتیجه مثبت و مطلوب آن را شاهد هستیم و پروردگار متعال ما را در این مسیر مقدس یاری می‌کند.

مهری افزود: تعداد 3 هزار و 376 نفر مسافر در ایام نوروز در قالب 360 خانوار در 15 مدرسه در شهرستان فیروزکوه اقامت کردند که 68 درصد از این مسافران فرهنگی بوده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار