کد خبر: ۱۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ 03 April 2015
مدیرکل راه آهن قم گفت: قطار فوق العاده قم – تهران در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی با ظرفیت 540 مسافر، زائران نوروزی را جابجا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا در قم، فرشاد زادخور با بیان اینکه راه آهن جمهوری اسلامی با ظرفیت 360 کیلومتر شبکه ریلی و 16 ایستگاه به مسافران استان قم خدمات رسانی می کند، اظهار کرد: روزانه 18 قطار از ایستگاه قم و 22 قطار نیز از ایستگاه محمدیه مسافران را ترانزیت می کنند که سهم استان قم روزانه 5000 مسافر است.

وی با بیان اینکه روزانه 50 هزار تن بار نیز از راه آهن قم ترانزیت می شود بیان کرد: امیدواریم با توسعه ناوگان ریلی بتوانیم خدمات بهتری به علاقه مندان استفاده کننده از این ناوگان داشته باشیم.

مدیر کل راه آهن استان قم با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی نیز ناوگان ریلی قم به مسافران نوروزی خدمات خوبی ارائه کرده است، تصریح کرد: راه آهن برای روزهای پایانی سفرهای نوروزی تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده و با قراردادن یک قطار فوق العاده به سمت تهران سعی کرده است تا خدمات رسانی شایسته ای به مسافران نورزی ارائه کند.

وی گفت: این قطار فوق العاده در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی از ساعت 18 و 40 دقیقه و با ظرفیت بیش از 540 مسافر به سمت تهران حرکت خواهد کرد و در صورت نیاز در ساعات دیگر نیز قطارهای فوق العاده دیگری در این مسیر به مسافران خدمات رسانی می کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار