بخشدار جلیل‌آباد گفت: کنترل ساخت و سازها در ایام نوروز ادامه دارد.
کد خبر: ۱۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸ 30 March 2015
به گزارش فارس، بخشداری جلیل‌آباد شهرستان پیشوا همزمان با آغاز سال جدید در حال اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی در راستای خدمات‌رسانی به مردم و میهمانان نوروزی است.

 الله‌بخش حبیبی، بخشدار جلیل‌آباد اظهار داشت: همزمان با طلیعه بهار طبیعت با تعامل و همکاری مسئولان ادارات و نهادها، در حال اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی در بخش جلیل‌آباد هستیم.

وی به بازدید مستمر از سطح بخش و روستاها و کنترل منظم ساخت و سازها اشاره کرد و گفت: در تعطیلات نوروز با تشکیل تیم‌های بازرسی به کنترل ساخت و سازها در سطح بخش و روستاها پرداخته تا ضمن صیانت از اراضی کشاورزی از تخلفات احتمالی پیشگیری به‌عمل آید.

حبیبی با اشاره به برپایی پایگاه‌های نوروزی، اظهار داشت: با استقرار این پایگاه‌ها با همکاری جمعیت هلال احمر و اورژانس در ورودی جلیل‌‌آباد و همچنین توزیع بسته‌های فرهنگی سعی در ارائه خدمات مطلوب و معرفی هر چه بیشتر این منطقه داشته‌ایم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه روستاهای بخش جلیل‌آباد جاذبه‌های گردشگری زیادی را در دل خود جای داده‌اند، بیان داشت: با توجه به بافت سنتی روستاها و پتانسیل‌های موجود در آن‌ها، اهتمام جدی در راستای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این بخش در دستور کار است.

حبیبی بازدید از خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های خود در ایام نوروز ذکر کرد و گفت: شهدای انقلاب، بهاری را برای ما به ارمغان آوردند که هیچ‌گاه پاییزی نخواهد داشت و همزمان با نوروز، ضمن دیدار با خانواده معزز آن بزرگواران، یاد آنان را زنده نگه داشته و تجدید پیوند با آرمان‌های پاک آنان کرده‌ایم.

بخشدار جلیل‌آباد با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، افزود: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با رهبری‌های پیامبرگونه خود هر ساله با مشخص کردن خط مشی‌ها، چشم‌انداز روشنی از مسیر را برای همگان ترسیم می‌کنند و امسال نیز که به «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شد با یاری خداوند متعال شاهد صمیمیت و همدلی هر چه بیشتر بین دولت و ملت خواهیم بود تا ضمن دست یابی به آرمان‌های مشترک پیش رو، همچنان شاهد اقتدار ایران عزیز اسلامی در تمام عرصه‌ها باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار