رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در مورد پرونده کمیسیون ماده100پروژه «روشا» توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر: ۱۷۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 31 January 2016
اقبال شاکری، در مورد سرانجام پرونده مجتمع تجاری «روشا» واقع در فرمانیه در کمیسیون ماده100 گفت: تخلفی که سبب شد پرونده این مجتمع به کمیسیون ماده 100ارجاع داده شود، بروز ایراداتی در راه پله و ساخت خلاف آن بود.

وی با بیان اینکه چندماه قبل طی نامه‌ای از شهرداری ناحیه مربوطه درخواست شد در مورد این پله‌های اضطراری تحقیق و بررسی صورت گیرد، افزود: با اینکه طبق روال باید شهرداری ناحیه ظرف مدت یک هفته به نامه کمیسیون ماده 100 پاسخ دهد، اما هنوز پاسخی از سوی شهرداری وصول نشده و این تعلل نیز جای سوال دارد بگونه ای که اخیرا نامه‌ای درخصوص چرایی عدم پاسخگویی ارسال شد.

شاکری در واکنش به برخی شائبات مبنی بر اصلاح شبانه این راه پله‌ها که توسط مالکان مجاور این مجتمع مورد انتقاد قرار گرفته نیز گفت: در حالی که پرونده این مجتمع بابت راه پله در کمیسیون ماده 100در حال پیگیری است نباید هیچ گونه اصلاحاتی بروی این مورد صورت گیرد.

رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک تهران نیز پیش‌از این درباره ارجاع پرونده مجتمع تجاری «روشا» به کمیسیون ماده 100 گفته بود: به دلیل نصب پله اضطراری در کنار این مجتمع، پرونده به ماده 100 رفته است و پس از ابلاغ حکم شهرداری نسبت به اجرای حکم اقدام می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار