مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ارتقای جایگاه سلامت در مساجد منطقه 3 خبر داد.
کد خبر: ۱۷۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 27 January 2016
سمانه زمانی در جلسه شورای مدیران ستادی، نواحی، محلات منطقه گفت: در حوزه ی سلامت باید به ابعاد چهارگانه اجتماعی، معنوی، روانی و جسمی توجه ویژه داشت البته برای ارتقای آنها نیازمند همکاری جدی حوزه های مرتبط با سلامت هستیم.

وی افزود: هنگامی که جایگاه سلامت در مساجد تعریف شود توجه بیشتری درجهت برنامه ریزی برای روح و روان انسانی انسان ها انجام می شود.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران خاطرنشان کرد: خانه های سلامت به دلیل قدمت طولانی تری که نسبت به سرای محلات دارند برنامه ها و سازو کارهای روشن تری دارند.

وی ابراز کرد: عمده اعتبار اداره کل سلامت شهرداری تهران به مناطق 22 گانه شهرداری تهران تعلق دارد به همین علت فعالیت عمده سلامت بر عهده مناطق و محلات است.

زمانی اظهار کرد: همکاری مدیران محلات در ارتقای سلامت شهروندان باعث حرکت فزاینده ای در حوزه ی سلامت است.

وی با بیان اینکه حوزه ی سلامت در تمامی شئون زندگی انسان ها جریان دارد گفت: برنامه ریزی در بخش سلامت برای تمامی گروه های سنی موجب شادابی و نشاط جامعه می شود به طوری که سلامت شهروندان تضمیمنی برای سلامت جامعه است.

در ادامه امیری معاون سلامت شهرداری تهران گفت: در صورتی که شهروندان از نظر روح و روان سالم نباشند انتظار مشارکت موثر را نمی توان از آنها داشت.

وی با بیان اینکه سلامت زیربنای توسعه پایدار است افزود: مدیران محلات باید نسبت به هر فعالیتی که در حوزه سلامت شهروندان تاثیر دارد حساس باشند.

امیری خاطرنشان کرد: کارنامه ای در حوزه ی سلامت انتهای سال به مناطق ارسال می شود که کارنامه ی "شهردار منطقه" در حوزه سلامت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار