معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 20 از برپایی نمایشگاه صنایع دستی، کارآفرینی و خوداشتغالی در مجاورت مرکز ری شناسی و همچنین مترو شهرری خبر داد.
کد خبر: ۱۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳ 28 March 2015
به گزارش فارس برومند نامداری از برپایی 2 نمایشگاه صنایع دستی و سوغات شهرری در منطقه 20 خبر داد و اظهار داشت: با حضور هنرمندان و کارآفرینان شهرری نمایشگاه صنایع دستی و کارآفرینی با برپایی 14 غرفه در مرکز ری شناسی دایر شده است که آثار ارزشمند آنان در زمینه‌های سفال، قلم‌زنی، نقاشی روی شیشه، سرمه دوزی، شیشه‌گری، چرم و پوست، پوشاک و ... در ایام نوروز برای عرضه به زائران حرم عبدالعظیم الحسنی (ع) و مهمانان نوروزی در مرکز ری شناسی عرضه می‌شود.

وی علاوه بر نمایشگاه خوداشتغالی مرکز ری شناسی، از برپایی پنج غرفه دیگر در مجاورت ایستگاه مترو شهرری خبر داد و اظهار داشت: در این نمایشگاه‌ها سعی شده است که علاوه بر حمایت و پشتیبانی از کارآفرینان و هنرآموزان منطقه 20، محلی مناسب برای عرصه سوغات ری برای مسافران نوروزی فراهم شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 20 مرکز ری شناسی را به عنوان نخستین مرکز تخصصی ری باستان برشمرد و خاطرنشان کرد: برپایی تورهای ری‌گردی، کتابخانه تخصصی ری باستان، برپایی نشست‌های ادبی و تاریخی از دیگر اقداماتی است که این مرکز علاوه بر آموزش صنایع دستی ری و کارآفرینی انجام می‌دهد.

مرکز ری شناسی شهرداری منطقه 20 در میدان شهید مدرس، ضلع غرب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) واقع شده است و علاقه مندان برای بهره گیری از این مکان فرهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55972118 تماس بگیرند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار