شهردار منطقه 10 در دیدار با مدیر فرهنگسرای عطار بر اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی از طریق راه اندازی مخازن کتاب در سرای محلات و ارسال کتاب به اعضا از طریق پیک موتوری به صورت رایگان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۰۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 26 January 2016
فرامرز عظیمی شهردار منطقه 10 با حضور در فرهنگ سرای عطار از بخش های مختلف این مجموعه بازدید کرد. وی در این دیدار یکی از رویکردهای منطقه را اشاعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی عنوان کرد و گفت: تاکنون تلاش های خوبی در راستای فرهنگ سازی و جلب همکاری شهروندان برای کتابخوانی در منطقه انجام شده و در حال حاضر نیز باید با استفاده از ظرفیت های منطقه به این مهم بپردازیم.

شهردار منطقه افزود: برای افزایش سرانه کتابخوانی و مطالعه در منطقه باید مخازن کتاب در سرای محلات ایجاد شود و شهروندان ضمن عضویت در این کتابخانه ها امکان استفاده و بهره مندی از کتاب ها را بدون حضور در کتابخانه از طریق ارسال پیامک و یا تماس تلفنی داشته باشند و زمینه ارسال کتاب های درخواستی اعضا از طریق پیک به صورت رایگان فراهم شود و پس از مطالعه به مخزن عودت داده شود.

شهردار منطقه همچنین اجرای برنامه های کمپین آسمان آبی زمین پاک را مستلزم همکاری تمامی سازمان ها و ارگان ها برشمرد و حمایت خود را برای اجرای برنامه های مشارکتی اعلام کرد.

همچنین در این جلسه صادق کرمیان مدیر فرهنگسرا نیز با تشریح اقدامات صورت گرفته گفت: تاکنون اقدامات مناسبی در حوزه کمپین آسمان آبی و زمین پاک و کتابخوانی صورت گرفته به طوری که با برگزاری جشنواره مجازی کتابخوانی بیش از 5 هزار نفر از شهروندان در این جشنواره شرکت کردند.

گفتنی است، فرهنگسرای عطار یکی از مراکز فرهنگی منطقه ۱۰ تهران است که از امکانات مختلف آموزشی، علمی، هنری بهره‌مند است. این مرکز واقع در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی،‌ خیابان شهید امیرقلی دارای سالن ورزشی ویژه بانوان و کودکان،‌ سالن آمفی تئاتر، مهد و پیش دبستانی، ‌کلاس‌های مختلف آموزشی،‌هنری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار