از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال، بیش از ۲۰ هزار نقشه کاربردی گردشگری منطقه میان مسافران و مراجعه کنندگان به قطب تفریحی گردشگری پایتخت توزیع شده است.
کد خبر: ۱۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 27 March 2015

به گزارش تسنیم،‌ قاسم مولایی شهردار منطقه 22 در این باره گفت: این نقشه از سوی روابط عمومی شهرداری منطقه طراحی شده و در ایستگا‌ه‌های اطلاع رسانی و گردشگری میان مراجعه کنندگان و مهمانان نوروزی پایتخت توزیع می‌شود. ن

قشه کاربردی گردشگری منطقه 22 حاوی اطلاعاتی چون توضیح امکانات و موقعیت جغرافیایی هر یک از اماکن بزرگ گردشگری منطقه و موقعیت دیگر بوستان‌های بزرگ و کوچک محلی و منطقه‌ای دیگر است و هر کس با در دست داشتن آن می‌تواند، به راحتی خود را به مکان تفریحی گردشگری مورد نظرش برساند.

وی در ادامه صحبت‌های خود از توزیع یک هزار بروشور گردشگری و آموزشی از ابتدای فعالیت ستاد اسکان مهمانان نوروزی میان مراجعه کنندگان و میهمانان این مرکز خبر داد و افزود: افزون بر این، ارائه خدمات و محصولات فرهنگی، توزیع کتابچه و بروشورهای ویژه گردشگری از برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد. برگزاری تورها و جشنواره‌های ویژه گردشگری در ایام نوروز و اجرای برنامه‌های تفریحی و فرهنگی در مسیرهای گردشگری از دیگر اقدامات حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 در ایام نوروز است.

مولایی در خصوص بسته‌های فرهنگی توزیع شده میان مسافران نوروزی پایتخت نیز گفت: بسته‌های فرهنگی نامبرده شامل بروشور ویژه گردشگری با عنوان " مهمان تهران" است که در قالب آن، یازده تور نیمروزه و 6 تور یک روزه ویژه ایام نوروز و خدماتی از قبیل سرویس رفت و برگشت، راهنمای گردشگری، بیمه و میان وعده به مسافران ارائه می شود.

نقشه تهران، 4 عدد تهران کارت، نقشه اماکن تاریخی-تفریحی از دیگر اقلامی است که به قیمت مصوب هزار تومان میان مراجعه کنندگان توزیع می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار