کد خبر: ۱۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 27 March 2015
سرهنگ مهیار رستگاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دستاوردهای  نیروی انتظامی شهرستان پردیس در هفته نخست نوروز اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی در بخش های مختلف، افزایش کشفیات در موارد مختلف نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس افزود: به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان و مسافران نوروزی در سطح شهرستان پردیس و تأمین نظم و امنیت عمومی، گسترش نیروها در حوزه استحفاظی بیش از ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است که زمینه خدمت رسانی بهتر و مطلوبتر را برای شهروندان فراهم می آورد.

کاهش ۱۰ درصدی وقوع جرم در پردیس

وی با اشاره به تلاش پلیس برای کاهش وقوع جرائم در ایام نوروز ادامه داد: نیروی انتظامی پردیس اقدامات موثری را برای کاهش وقوع جرم در ایام نوروز انجام داده  و بر اساس آمارهای به دست آمده از هفته نخست تعطیلات نوروزی، میزان جرائم در این شهرستان بیش از ۱۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

سرهنگ رستگاری سپس به افزایش کشف لوازم مسروقه در ایام نوروز در شهرستان پردیس اشاره کرد و بیان داشت: در زمینه کشف و دستگیری سارقان با تلاش مأموران نیروی انتظامی پردیس به رشد ۴۵درصدی رسیده ایم و در هفته دوم ایام نوروز نیز با جدیت با سارقان برخورد خواهیم کرد.

افزایش ۲۰ درصدی کشف خودرو و موتور سرقتی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس یادآور شد: همچنین در هفته نخست نوروز، نیروی انتظامی پردیس در کشف خودرو و موتور مسروقه نیز نسبت به سال گذشته بهتر عمل کرده است به طوری که این بخش رشد ۲۰ درصدی در کشف خودرو و موتور سرقتی را نشان می دهد.

سرهنگ رستگاری مبارزه با تولیدکنندگان و توزیع کنندگان مشروبات الکلی را از برنامه های پلیس دانست و تأکید کرد: در زمینه کشف و انهدام باندهای تولیدکننده و توزیع کننده مشروبات الکلی نیز به رشد ۱۰۰ درصدی دست پیدا کرده ایم و با جدیت در هفته دوم نوروز نیز در این بخش فعالیت خواهیم کرد.

این مسئول متذکر شد: رشد کشفیات در کالای قاچاق از دیگر دستاوردهای نیروی انتظامی پردیس در هفته نخست نوروز بود به طوری که آمارها از رشد ۱۱ درصدی در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال گذشته حکایت دارد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار