مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از استقرار هر شب 3 هزار نفر در مددسراها طی فصل پاییز خبر داد.
کد خبر: ۱۶۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 17 January 2016
فرزاد هوشیار پارسیان ضمن اعلام این خبر گفت: در حال حاضر حدود 8 مددسرای دائمی در تهران فعال است و هر شب تعدادی از کارتن خواب ها با دریافت غذای گرم، حمام، خدمات مددکاری و پزشکی در این فضاها مستقر می شوند.

وی افزود: امسال به دلیل سرمای هوا و تلاش مدیریت شهری برای پوشش هر چه بیشتر آسیب دیدگان علاوه بر 8 مددسرای دائمی از مددسراهای فصلی هم استفاده کردیم. به این ترتیب با کمک 15 مددسرا توانستیم به طور میانگین هر شب به حدود 3 هزار نفر خدمات رسانی کنیم.

مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به زمان فعالیت مددسراها تصریح کرد: ساعت کار مددسراها از حدود 6 بعد از ظهر شروع می شود و تا صبح ادامه دارد. البته بر اساس تجربه ما بسیاری از آسیب دیدگان علاقه دارند تا اواسط روز بخوابند و در این مکان بمانند، اما از آن جا که مددسراها مرکز اقامت دائمی آسیب دیدگان نیستند و بر خلاف سامانسراها شبانه روزی محسوب نمی شوند، افراد بعد از صرف صبحانه باید محل را ترک کنند. البته ما در این مورد ملاحظه مهم ساعت شروع مدارس را هم مد نظر قرار داده ایم. به این معنی که تلاش ما این است پیش از زنگ مدارس آسیب دیدگان پراکنده شوند تا امنیت محله مختل نشود.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار