مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس با اشاره احداث جایگاه ویژه رانندگان تاکسی در سطح شهر گفت: احداث پایانه تاکسیرانی در سطح شهر بندرعباس به صورت سیستماتیک، نظامند و به روز در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار دارد.
کد خبر: ۱۶۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 13 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین اخلاقی در خصوص ساماندهی و نظارت بر مسافربرهای شخصی اظهارداشت: به دلیل عدم افزایش تعداد تاکسی به ناوگان شهری در طول چهارسال اخیر و با توجه به حجم جابه جایی مسافران در شهر بندرعباس، مسافربرهای شخصی ساماندهی و به ناوگان شهری اضافه شدند.
 
اخلاقی ادامه داد: همچنین بر اساس تقاضای همشهریان در خصوص اعلام نیاز،  695 خودرو شخصی ساماندهی و در 16 مسیر جدید آماده خدمت رسانی به همشهریان هستند.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس با اشاره احداث جایگاه ویژه رانندگان تاکسی در سطح شهر بیان‌کرد: احداث پایانه تاکسیرانی در سطح شهر بندرعباس به صورت سیستماتیک، نظام مند و به روز در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار گرفته است.
 
وی در ادامه بیان داشت: در همین راستا، مقرر شد به زودی اولین پایانه رانندگان تاکسی در ابتدای بلوار جمهوری که مصوبات آن از طریق سازمان اخذ شده، احداث شود.
 
اخلاقی، مسیرهای میدان 17 شهریور-بروجردی، طالقانی- آبشورک، خورشیلات-آزادشهر،  فلکه برق- لاوان، شهید بهشتی- تپه الله اکبر، طالقانی، شهناز، رسالت جنوبی- بلوار آزادی، سه راه بلوکی- پالایشگاه، خیابان طلوع- دانشگاه آزاد، خیابان برق- شهرک پیامبر اعظم(ص)، بلوار طالقانی- شهرک توحید، ویژه بازاچه 22 بهمن، ویژه دانشگاه آزاد، بازار ماهی فروشان را از مسیرهای جدید عنوان‌کرد.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس گفت: ممکن است ضعف‌هایی در روند ارائه خدمات وجود داشته باشد که این سازمان تمام تلاش خود را در جهت رفع آنها به کار می‌بندد.
 
وی در خصوص نحوه برخورد با تخلفات تاکسی‌ها؛ از برگزاری 100 جلسه توسط کمیته انظباطی خبرداد و تصریح‌کرد: به منظور رسیدگی به تخلفات رانندگان، کمیته انضباطی به طور مستمر، هر هفته یک بار جلسه‌ای را با حضور نمایندگان تاکسیرانی و شورای شهر برگزار می‌کند.
 
اخلاقی، در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تشریح عملکرد سازمان تاکسیرانی، اجرای طرح پایش 2223 تاکسی، رسیدگی به 77 مورد عدم رعایت نرخ‌های مصوب کرایه تاکسی، 929 مورد اتمام مهلت مجوز تاکسیرانی، 260 مورد عدم فعالیت در سطح شهر، 127 مورد نداشتن آرم و بغل نویسی، 80 مورد عدم نصب نرخنامه، 69 مورد رسیدگی به شکایات مردمی را از جمله فعالیت‌های این سازمان در سال جاری برشمرد.
 
وی در خصوص امتیاز و نحوه واگذاری تاکسی ابرازداشت: واگذاری تاکسی در سنوات گذشته به صورت سنتی انجام می‌شد، اما مرکز معاملات تاکسی در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار گرفته تا از این طریق، قیمت تاکسی توسط کارشناس مربوطه به یک قیمت از طریق کارشناس مربوطه انجام شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار