طبق اطلاعات نقشه‌های هواشناسی از امروز تا روز پنج‌شنبه هفته جاری افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر رخ می‌دهد، همچنین روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۶۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 11 January 2016
بررسی نقشه‌های همدیدی و هواشناسی، نشان دهنده خروج پوشش ابرها از شمال‌شرق کشور ‌‌است.

در منطقه شمال‌غرب نیز امروز افزایش ابر و از بعدازظهر فردا در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز و به تدریج در شمال‌شرق افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

اواخر وقت روز سه‌شنبه موج ضعیفی از مناطق جنوبی کشور عبور کرده و روز چهارشنبه سبب بارش پراکنده و خفیف در استان‌های بوشهر، جنوب فارس، هرمزگان و به تدریج جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان می‌شود.

از امروز تا روز پنج‌شنبه افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر رخ می‌دهد.

پیش‌بینی می‌شود روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش یابد.

آسمان استان تهران روز آینده کمی ابری در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی و در بعدازظهر افزایش ابر همراه با وزش باد و در ارتفاعات ابری با احتمال بارش پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب 12 درجه و 2 درجه است؛ همچنین روز چهارشنبه هفته جاری آسمان استان تهران نیمه‌ابری همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

استان‌های چهارمحال و بختیاری و همدان با دمای 4 درجه زیر صفر، ‌‌کردستان با دمای 5 درجه زیر صفر و کهگیلویه و بویراحمد با دمای 6 درجه زیر صفر، روز آینده سردترین استان‌های کشور هستند.

‌‌استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و یزد با دمای 18 درجه بالای صفر و هرمزگان با دمای 24 درجه بالای صفر، فردا گرمترین استان‌های کشور خواهند بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار