مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان، امنیت و آسایش در جاده‌های هرمزگان را حاصل تلاش شبانه روزی راهداران و مجموعه پلیس راه دانست و گفت: امنیت کامل راه‌های هرمزگان با تزریق اعتبارات مناسب در این حوزه محقق شود.
کد خبر: ۱۶۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 10 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، فرشید دستوان امروز در مراسم تجلیل از راهداران و فرماندهان پلیس راه هرمزگان با بیان اینکه بار اصلی تامین امنیت جاده‌ای بر عهده راهداران و پلیس راه است اظهارداشت: تیم اورژانس و هلال احمر نیز در خدمات‌رسانی مورد نیاز نیز کارنامه خوبی دارند.
 
وی در ادامه بیان داشت: تمام تلاش‌های انجام شده در حوزه امنیت و آسایش مردم در جاده‌ها می بایست منجر به رویداد خوب شود که این امر مهم در محورهای هرمزگان محقق شده و آسایش و امنیت مناسبی بر جاده‌ها حاکم است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به اعتبارات مناسب‌سازی محورهای هرمزگان تصریح‌کرد: تزریق اعتبارات مناسب در زمینه راهداری، امنیت کامل راه‌ها را در پی دارد.
 
دستوان ادامه داد: علیرغم اعتبارات اندک، شرایط مناسبی با تلاش‌ها و حضور مستمر راهداران و پلیس در جاده‌ها به وجود آمده است.
 
وی با اشاره به بارش رحمت الهی در شش ماهه دوم سال جاری در هرمزگان و فعالیت دوچندان راهداران در این شرایط، ابرازداشت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، سال پربارانی را پیش رو داریم و راهداران هرمزگانی آماده رفع نواقص احتمالی بر اثر بارندگی و سیلاب هستند.
 
در ادامه، رسول دهقانی دبیر شورای ترافیک استان نیز با اشاره به تردد روزانه هشت هزار وسیله نقلیه سنگین در جاده‌های هرمزگان گفت: هرمزگان به دلیل قرارگرفتن در دروازه ترانزیت جنوب به شمال، وظیفه سنگینی در تامین زیرساخت‌ها دارد که کارهای ارزشمندی طی سال های اخیر صورت گرفته است.
 
وی در ادامه با اشاره به ترافیک روان در محور بندرعباس سیرجان تصریح کرد: از این محور در گذشته، به عنوان قتلگاه یاد می‌شد، اما با فعالیت‌های صورت گرفته که در حوزه راهسازی، ترافیک روانی بر این محور حاکم است.
 
همچنین، فرمانده پلیس راه هرمزگان نیز ابرازامیدواری کرد: با همکاری مجموعه‌های دخیل در امنیت جاده‌ای، آمار تصادفات کاهش یابد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار